Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość taka jednaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Chce sobie dorobic...Czy powinnam dac jakas kase rodzicow??

Polecane posty

Gość taka jednaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jak mi sie uda to bede mogla sobie dorobic pare zlotych...moze nawet jakies750 zl miesiecznie....jak myslicie ile powinnam dac rodzicom z tej sumy??Jestem studentka...mam 20 lat to oni oplacaja mi studia itp.

Gość taka jednaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
oczywiscie w temacie mialo byc "rodzicom"

Gość onaaaaaaaa_
A studiujesz zaocznie?

nie,dziennie

Gość eeee no conajmniej polowe
tego co ci oplacaja ... ja studiuje zaocznie i biore od rodzicow tylko polowe czesnego, wiecej bym nie mogla bo glupio sie wtedy czuje :P

Gość ty sama powinnaś wiedzieć
czy rodzicom potzrebna jest twoja pomoc finansowa. Może spytaj ich o to? Jeśli opłacają ci studia, to pewnie stać ich na to i nie potrzebuja pieniędzy od ciebie. Mieszkasz z nimi? Wikt i opierunek masz od nich? Jesli tak, to faktycznie może dokładaj się chociażby za internet?

Gość onaaaaaaaa_
A studia państwowe czy prywatne? bo jak państwowe to bezpłatne? Jeśli studia bezpłatne, to jeśli rodzice nie wymagają lub nie chcą pieniędzy, to myślę, że nie musisz płacić. Ale wszystko kupuj sobie sama. Jeśli studia są prywatne i płatne to myślę, że powinnaś albo sama opłacić studia, albo dawać określoną sumę rodzicom co miesiąc(i wyjdzie i tak na to, że sama opłaciłaś)

tak mieszkam z nimi...myslalam zeby chociaz te 200 zl im dac bo za telefon abonament tez mi placa

Gość do onaaaaaaaa_
A czy slyszalas kiedykolwiek o studiach dziennych panstwowych platnych ? Bo ja pierwszy raz slysze ... zaloze sie, ze autorka chodzi prywatnie. Poza tym napisala, ze studia ma platne, wiec nie rozumiem Twojego pytania czy chodzi na bezplatne ;/

Gość o masz........................