Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

bernadette

obraz z kompa na TV. Pomocy!!!

Polecane posty

Witam! Potrzebuje pomocy w kwestii wyświetlenia obrazu z kompa na TV. Jak to zrobić. Niestety jestem laikiem i potrzebuje rady krok po kroku. TV z kompem jest juz podłączony kablem. Z góry dziekuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luuuuliczek
podlacz kabel i wejdz w ustawienia kompa masz viste czy xp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernadette ---> mi się z obrazem udało ale dźwięku za cholere nie umiem - dźwięk leci z kompa :/ luuuuliczek----> poradzisz coś na ten dźwięk? mam Viste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luuuuliczek
o to nie wiem za bardzo:O mam viste kliknij prawym przyciskiem na pulpicie beda chyba ustawienia komputera a jak nie to wejdz w panel sterowania i tam poszukaj jezeli podlaczylas kabel z kompem wlaczylas film a obraz nadak jest tylko na kompie tak muszisz zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiem że trzeba wejść we właściwości zaawansowane i przełączyć monitor na tv ale kurde ni w cholerę nie idzie. Komp wykrył tv ale obrazu nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luuuuliczek
diabel wcielony a jaki masz kabel musi byc jedno okragle wejscie i cienkie do wejscia na glosniki w laptopie badz stacjonarnym i drugie euro zlacze ja taki mam kabel i wszystko dziala jak nie kliknij prawym na pulpicie wejdz w personalizuj i po lewej stronie bedzie podlacz kompa z innym ekranem kliknij na to sa tam jakies ustawiena glosu sprzwdz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nowocześni używają hdmi
inne są dla plebsu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach