Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zwariuję zaraz.....

Jak dodać 1 punkt do automatycznego spisu treści i 1 tab.

Polecane posty

Gość zwariuję zaraz.....

Please, pomóżcie bo już mnie szlag trafia z tym Wordem:(( Chodzi o to, że miałam już zrobiony spis treści pracy mgr, spis ilustracji, tabel i wykresów. W wielkich mękach bo wszystko się przestawiało, no ale się udało.. Ale co gorsza - ostatnio promotor powiedział abym coś tam jeszcze dopisała, a co się z tym wiąże, muszę dodać jeden punk do spisu treści oraz zrobić tabelkę, czyli 1 tabelkę do spisu tabel też muszę dodać. Wszystko się przestawia:( Jak daję aktualizuj to albo aktualizuje bez tego punktu (dodałam go jako poziom 2) Albo aktualizuje tak, że akapity mam w spisie treści, czyli zajmuje on duuuuuuużo stron. Jak daje zamień, to tak samo się robi - zamiast normalny spis, to taki rozesrany z tekstem w środku... Z tą tabelką to już też nie wiem co zrobić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zwariuję zaraz...
one są uwzględnione jako tekst podstawowy. Mam zaznaczone tylko 2 poziomy: 1 i 2 . Ale dodaje mi wszystko do spisu, łącznie z tabelami, ich podpisami, tekstem , rysunki itp. Jak w opcjach wyeliminuje tekst podstawowy, nagłówki 3 i więcej itp to wtedy jest inf, że błąd i brak danych potrzebnych do spisu:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×