Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

qawa

Moja mama twierdzi że nie znajdę pracy !!!! Nie chce mi się żyć już...

Polecane posty

Właśnie siedzę i płaczę bo moja mama sądzi że nie znajdę pracy bo się do niczego nie nadaje i nic nie umiem. A ona mi nie pomoże bo ma związane ręce. Na kelnerke nie moge iść bo potłucze naczynia na recepcjonistke nie pojde bo nie jestem wygadana obrotna ...na telemarketera też. Boże jestem zrozpaczona . Nie chce mi się żyć... Jestem po szkole średniej i wg niej juz powinnam wszystko umiec by do jakiejkolwiek pracy iść...Czyli wychodzi na to że do żadnej pracy sie nie nadaje bo to nie to nie tamto za wysoko mierze ...nie majac wykształcenia. A moja mama uważa się za ideał bo wszystko umie najlepiej a ja nigdy nie bede umiała tyle co ona...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wazne co sadzi twoja mama wazne co ty sam sadzisz o sobie , do odbierania telefonow nie potrzebujesz byc super wygadana.. .zdajesz konkretne pytania dlaczego pozwala by twoja wlasna matka tak cie dolowala ? wyprowadz sie od niej i zacznij zyc po swojemu z wiara ze dasz rade i nie sluchaj jej bo to toksyczna matka, ktora zamiast cie wspierac to spycha cie na dno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyprowadź sie kooorwa latwo
powiedzieć 😭

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a latwo znosic ponizajace wypowiedzui na swoj temat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach