Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

anyx_21

MŁODA MAMA, a studenckie imprezy

Polecane posty

Hej:) Mam dość nietypowy problem. Studiuję dziennie i samotnie wychowuję córeczkę((młodzieńcza wpadka) Wszystko dzięki moim kochanym rodzicom, którzy wspierają mnie i moją córkę. Ale o coś innego chciałam zapytać...wielokrotnie zdarza się, że znajomi zapraszają mnie na jakieś imprezy, albo jest pomysł żeby wyjść gdzieś razem, do jakieś studenckiego klubu. Zazwyczaj odmawiam, ale teraz już nie bardzo mogę. Czy myślicie, że to wypada, że jestem samotną matką, która i tak korzysta już z ogromnego wsparcia rodziny i jeszcze wychodzi na imprezy. Moi rodzice nie mają z tym problemu, chętnie się zajmą, mówią "idź". A propos moich znajomych to wszyscy są młodzi, bez zobowiązań, nie mają rodzin, nawet nie myślą o zakładaniu. Moja sytuacja jest inna. Nie wiem czy to "wypada" w moim wypadku.

A dlaczego nie wypada? Zostawiasz dziecko ze sprawdzonymi osobami, więc nie musisz się o nic martwić. Poza tym młoda jesteś to baw się.

A poza tym znajomi wiedzą, że jesteś mamą. Sądzę, że gdyby im to przeszkadzało to nie zapraszaliby Cię. Nie myśl o tym w ten sposób, że nie wypada.

Gość najpierw beda mowili idz a pot
em beda robili wymowki...poco ci to?

Wiedzą tylko ci najbliżsi mi i im to nie przeszkadza. Reszta nie wie, a oni też są na tych balangach. Jakby się dowiedzieli, to mogliby pomyśleć sobie, że jestem wyrodną matką albo jakąś nierozgarniętą panienką...no nie wiem.

Gość az sie wierzyc nie chce
A co cie obchodzi co myslą inni? Gwarantuję ci, że ludzie w 90% myślą i mówią źle o innych po to by podnieść swoją samoocenę. Idź dziewczyno, baw się a nuż kogoś poznasz. Tylko nie wpadnij w ciąg:)