Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość landryna26

wygląd nastolatki

Polecane posty

Gość landryna26

jak powinna wyglądać ( według was) dzisiejsza, normalna 13-14 latka? jestem nauczycielką w gimnazjum i bardzo często spotykam się z ostrym makijażem i wyzywającymi ubraniami... co wy na ten temat sadzicie? ;)

Gość sadfas
że się mieszasz do nieswoich spraw :o

Gość masz racjęęę
Pracowałam w szkole i uczennice z gimnazjum wyglądały starzej niż ja, sekretarka (27 l)

Gość ja powiem tak.....
jak dla mnie nie powinna się wcale malować i żadnych wyzywających strojów ale to sprawa rodziców żeby zawracać uwagę itd....oczywiście szkoła też powinna narzucić jakieś zasady

Jak byłam w 4 klasie liceum zrobili u nas w szkole równiez gimnazjum. Od tej pory zostal wprowadzony zakaz malowania sie do szkoły. Mielismy surowa dyrektorkę która drażniły małoletnie lafiryndy z ostrym makijazem, gołymi cyckami i brzuchami. Mnie to mało interesowało ale prawda była taka że chodziły bardziej wystrojone do szkoły niz ja na imprezy.

Młody wiek ma swoje prawa, ale też i zasady, które częstą są naginane przez takie młode pannice. Przede wszystkim to rodzice powinni się zainteresować swoimi dziećmi i tym, co robią. Szkoła też powinna mieć jakieś zasady, które będą przestrzegane. W gimnazjum nie powinno się nosić makijażu i wyzywających ubrań, bądź co bądź to szkoła, a tam powinno się uczyć. Potem takie dziewczyny mają pstro w głowie, jak nie potrafią pogodzić nauki z zainteresowaniami.

Gość ja powiem tak.....