Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ołki....dołki

POMOCY ODRZUCONA REKLAMACJA BUTÓW!!!!!!!

Polecane posty

Gość ołki....dołki

Zakupiłam skórzane buty zimowe w pewnej popularnej sieciówce.Ledwo spadł pierwszy większy śnieg tej zimy a w drodze z domu do pracy buty zaczeły przemakać.Nie chodziłam w nich jak spadło jeszcze więcej śniegu tylko dnia następnego zawiozłam je do reklamacji(5.02.2010) odebrałam dziś(25.02.2010) Buty przeciekają w miejscu łączenia podeszwy z wierzchem obuwia,choć jasno i dobitnie opisalam to ekspedientce ona w gotowym formularzu reklamacyjnym drukowanym z komputera zaznaczyła przemakanie cholewki. Reklamacja została odrzucona i tu cytuję opinię "rzeczoznawcy"(choć na formularzu nigdzie nie ma jego pieczątki z numerem wpisu na liście rzeczoznawców,jest tylko pieczątka z odziału reklamacji) "Reklamacja oddalona.Obuwie ze skóry naturalnej może przemakać zgodnie z Pn.77 coś tam(pisane odręcznie więc mam problemy z rozczytaniem) i nie jest to niezgodność towaru z umową" Dodatkowo z drugiej strony jest wykład o własciwościach skór naturalnych i ze trzeba to systematycznie konserwować. Rzecz w tym że ja stosowałam zanim zaczęły przeciekać środek "aqua stop" i jak widać nie przyniosło to rzadnego rezultatu. Bardzo Was proszę o pomoc,za buty zapłaciłam 280zł jest to dla mnie spora suma i liczyłam na to że buty ponoszę trochę dłużej niż 4 miesiące. Ekspedientka twierdzi że reklamacja jest bezpodstawna a ja uważam że but zimowy za taką cenę powinien choć w minimalnym stopniu spełniać swoją funkcję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ołki....dołki
jak to mogą przemakać? buty za bezmała 300 stówy???? podejrzewam że pościł klej na łączeniu podeszwy z wierzchem buta(przemakają w wokół palców).Zanim zaczął padac śnieg to używałam tego "uszczelniacza" i nic,dalej przecikają KURWA tyle kasy poszło ............ nie no nie zalamujcie mnie,rzecznik konsumentów dziala chyba na szkodę wszystkich konsumentow bo poradzila mi dac sobie spokój z tym,i nie ważne ze cięzko harowałam na te buty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a moja siostra kupiła
w Venezi buty zimowe i odpadł jej obcas... niedługo pójdzie z tym do reklamacji. Tylko ciekawe czy reklamacja za to przysługuje. Buty venezia zimowe to najgorsze gówno niewarte swojej ceny, często są to buty zamszowe które przeciekają. Ogólnie Venezia to obuwie włoskiej produkcji, które w ogóle nie nadaje sie na polskką zimę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a moja siostra kupiła
aha i siora zapłąciła za ten szajs 329 zł, czyli jeszcze gorzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Idź tam jeszcze raz, powiedz, że buty ci przemakają, a jako, że są zimowe to nie powinny, a jak ci nie dadzą kasy, to ty to sobie inaczej załatwisz. Powinno ich to przekonać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ołki....dołki
gazowana oni sa tylko pracownikami i moga przyjac pismo,reklamacje ale kasy w salonie nie oddadza ekspedientka twierdzi ze nie ma nigdzie na tych butach,opakowaniu napisane ze sa wodoodporne na dodatek jak zamoczylam z tyłu nogawki od spodni to piety w skarpetach tez mialam mokre :( one chlona wode jak gabka i zaden srodek aqua stop nic nie pomaga Ja zupełnie tego nie rozumiem co Ci wszyscy producenci sobie wyobrażają,wciskają kit za cięzkie pieniadze i nie potrafia sie przyznac do bledu i uznac reklamacji,to jest jawne zlodziejstwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ołki....dołki
lukrecja ale jak byly te straszne mrozy to przeciez w kaloszach nie odwazylabym sie wyskoczyc, z kolei sniegowce nie pasuja do dopasowanego plaszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Glany nie przemakaja :) a sposob na impregnacje skory (ale nie zamszowej, lakierowanej) jest taki: bierzesz swieczke i topisz (sloik w goracej wodzie), mieszasz z terpentyna , kiedy ostygnie powstala ciecza nacierasz czyste buty, potem pastujesz dobre na czarne obuwie, na jasnym nie sprawdzalam Mozna calymi tygodniami w sniegu do kolan bodzic :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość idźcie już spać
zostaje ci rekojmia albo niezgodnosc z umowa (nie pamietam ktore dotyczylo indywidualnego a ktore firmy) mam do sprzedania białe martensy (takie wyzsze) w dobrym stanie. moze chcesz kupić? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CCC to była moje jedyna porażka reklamacyjna - buty nie warte były zachodu, chodzenia do rzecznika etc. O tak drogie bym się z nimi biła. Ona ci daje to potem przecież do podpisania, trzeba było skreślić to, co ona tam nabazgrała i poprawić po swojemu, albo przyjść już z gotowym pismem, i odwołaniem od reklamacji - takie prawo też ci przysługuje. A oni mają zasrany obowiązek oddać pieniądze, dać inną parę butów, albo pozbyć się wady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szewc24.pl
Postaram się odpowiedzieć krótko i zwięźle : 1. Każdy but skórzany przemaka i na to jest jedyna rada - IMPREGNACJA - tutaj wszystko zależy od jakości środków , najlepsze są nano impregnatory, ja szczególnie polecam wszystkim swoim klientkom firmy KAPS i proszę mi wierzyć, że nawet zamsz czy nubuk może być NIEPRZEMAKALNY 2. Jeżeli problem jest z winy producenta, a dokładniej połączenie klejone nie jest szczelne to MUSI to być uznane na reklamację. Dzisiejsza technika pozwala na wykonanie połączeń klejonych z dożywotnią gwarancją (przynajmniej taką dajemy naszym Klientom) pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość truskawkowa249e825973985
Ja kupilam buty skórzane w BOTI i smarowalam je tylko i wylacznie wazeliną kosmetyczną, raz na 2 tyg. pasta do butow i nie przemakaly mi wcale. Kosztowały 250 zł i jestem z nich zadowolona, bo poprzedniej zimy 3 pary butów wylądowały w koszu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sopelka
Hej, moze doradzi mi ktoś co robić,bo jajestem załamana. W marcu kupiłam buciki w PRIMA MODA za 430zł. w lipcu w pracy zauważyłam ze rusza mi się obcas. Okazało się że obcas się odkleił z tyłu. Tak sie wkurzyłam, bo za dwa dni chciałam w nich iść na wesele. Dałam do reklamacji i dostałam info ze reklamacja nie uznana, a rzeczoznawca napisał że uszkodzenie powstało w wyniku zachaczenia. Tylko, że ten obcas oderwał się z tyłu, musiałabym iść cyba do tyłu, żeby nim zahaczyć. Co mogę zrobić, jak się skutecznie odwołać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Torere bum
qtas nie rzeczoznawca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szewc24.pl
Należy rozgraniczyć dwie rzeczy : 1. Widać wyraźnie, że obcas nie przylega do spodu buta, czyli jest źle przymocowany i tutaj sprawa jasna na 100 % - MUSI być uznana reklamacja 2. Obcas przymocowany prawidłowo, ale się chwieje, jest niestabilny. Tutaj z kolei może być wiele przyczyn jak choćby złamana stalka - reklamacja nie uznana, przemoczona podpodeszwa, która straciła w związku z tym sztywność - reklamacja nie uznana, rozwarstwiona podpodeszwa - kwestia dyskusyjna i wiele innych przypadków. Mam nadzieję, że trochę chociaż pomogłem, pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rudziątkooooooo20
idź do federacji konsumenta , napisza ci reklamacje , i zalatwia napewno sprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sopelka
Obcas jest całkiem oderwany z tyłu. Dzięki za rady. Będę walczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomocy, w styczniu '11 kupilam kozaki za 450zł w Prima Moda, niestety mi pękły ( odkleiła się podeszwa w okolicach noska) wiec pognałam do sklepu je zareklamowac.. Niemniejsze było moje zdziwienie gdy otrzymalam decyzję tj. opinię rzeczoznawcy: " W przedmiotowym obuwiu nie stwierdzam niezgodności towaru z umową. Miejscowe rozerwanie cholewki w prawej półparze nastąpiło pod wpływem urazu mechanicznego w okolicznościach, za które sprzedawca nie ponosi winy. Zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacji podlegają wyłącznie wady fabryczne wyrobu, a nie uszkodzenia nabyte w toku eksploatacji. Reklamacja nie znajduje uzasadnienia również pod względem prawnym, bowiem usterki zostały stwierdzone po okresie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia zakupu, a zatem brak podstaw aby domniemywać, że tkwiły w wyrobie w dniu wydania. " Ku*wa, przecież to jest jakiś żart! To tak sie traktuje Klienta, moze jeszcze powiedzą, że sama sobie je rozerwałam specjalnie?! Czy wobec powyższego, nie obowiązują ustawowe 24m-ce? dałam tyle kasy za buty kupione w "renomowanej" marce i d**a? Co mogę zrobic? czy pisac odwołanie? czy wogóle takie odwołanie ( powtórne zareklamowanie) komuś przeszło pozytywnie? Jak coś takiego napisac? i jakich podstaw prawnych użyc? Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pracuje w sklepie z butami
Pisz odwołanie. Masz na to 14 dni od kiedy otrzymałas ustosunkowanie do reklamacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
do HC to znaczy, ze wy ze sklepami negocjujecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kupcie amerykanskie "żółtki" to jedyne byty które na 100 % nigdy nie przemokną . Tylko z utrzymaniem skory jest kłopot niestety ... Ja też kiedys kupiłam byty które przemokly po tygodniu .Nawet o reklamacji nie chcieli slyszeć bo nigdzie nie było napisane że to buty nieprzemakalne ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konsumo pl
Jest nowy sposób na odrzucone reklamacje. Można je sprzedać! Wejdźcie na konsumo.pl Albo odkupimy odrzuconą reklamację albo będziemy reprezentować Was w sądzie przeciwko sprzedawcy bubla. Nie pobieramy żadnych opłat z góry. Procedura jest legalna, prosta i przejrzysta - pieniądze za reklamację wypłacamy w ciągu kilku dni od podpisania umowy. Kontakt z nami: tel 881 458 297 lub 881 458 298 email: info@konsumo.pl Pozdrawiamy, Zespół konsumo.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Sklepy często odrzucają reklamację butów podając za główną przyczynę "użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem" lub "z winy użytkownika". Sam miałem ostatnio taką sytuację, kiedy reklamacja oryginalnych adidasów została odrzucona. Możemy wtedy udać się do rzecznika praw konsumenta, albo do rzeczoznawcy obuwia, który pomoże nam przy reklamacji - http://jacekokulowicz.pl/dlaczego-my/ Z pozytywną opinią biegłego sądowego będzie nam o wiele łatwiej dojść swojego i odzyskać pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Buty Koger z CCC
UWAGA NA BUTY !!! KOGER !!! Wielokrotnie kupowałam u Was buty, pierwszy raz przytrafiła mi się reklamacja – numer R25007561989 Buty zostały fatalnie naprawione a roszczenie reklamacyjne po ich naprawie odrzucone… Nie jest prawdą (jak pisze pracownica firmy KOGER) że „wszelkie zmiany użytkowe istniały przed naprawą” ponieważ przy przyjęciu została dopisana adnotacja przez sprzedawczynię sklepu CCC - Sylwię Ostrowską iż „BUTY SĄ W STANIE IDEALNYM, BEZ ZADRAPAŃ SKAZ” Moje uwagi odnośnie stanu butów zwracanych po reklamacji : - obcas prawego buta z widocznymi odgniotkami po imadle Uwagi na temat naprawy : - wkładki nie zostały wklejone - prawy but z dziurą na czubku która wynika z niedoklejenia i może przez nią dostawać się woda pod podeszwę (a są to buty jesienno-zimowe) - podeszwa lewego buta krzywo wklejona odstaje od samego czubka przez cały zewnętrzny bok buta - klejenia widoczne i niechlujne Buty zostały oddane do reklamacji wyczyszczone i wypastowane, wróciły natomiast w takim stanie jakby ktoś wybrał się w nich na pielgrzymkę do Częstochowy ! Nie jestem przyzwyczajona do tego standardu obsługi reklamacyjnej !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×