Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość maruda na 102

bo po długich związkach tak właśnie odbija! lekki moralniak?

Polecane posty

Gość maruda na 102

No po prostu - miałam 1. chlopaka, z którym byłam prawie 5 lat. rozstaliśmy się. Nadal studiuję. Wczoraj po imprezie poszłam z nowo poznanym facetem do akademika w cichutki kącik. Było przyjemnie, przytulanie, głaskanie, całowanie, dotykanie nawet...wiadomo gdzie. Paski rozpięte itp...Pamiętam tylko jego imię. Fajnie było :P, tylko że miałam małego moralniaka rano, myślicie że to coś złego? Co sądzicie o takich dziewczynach? Szczególnie faceci niech się wypowiedzą....

Gość maruda na 102
no właśnie kredko:) o to chodzi, że po całowaniu to by było ok, a tak to jakoś się wstydzę. Ten sam wydział:O Jak go spotkam to będzie mi głupio aaaaaaaa

Nie kurwa jeszcze ale łatwa na pewno. Wiec tragedi nie ma. Pilnuj sie bo faceci strasznie lubia sie chwalić takimi podbojami

Gość maruda na 102
no ale właśnie tak sobie rozkminiałam, skoro i jemu i mi to sprawiało przyjemność, zabawiliśmy się było spoko, to czemu by miało coś być nie tak? Ale z drugiej strony wiem, że faceci lubią się takim czymś chwalić, hmm. Oczywiście hamowałam go, bo gdyby nie to możliwe że byłoby grubo. Więc to mnie usprawiedliwia

Gość ktosia44
I tego właśnie nie kumam. Dziewczyna się musi pilnować, zamiast pochwalić, że przebadała niezłe ciacho. Przecież oboje mieli na to ochotę... w takim razie jak go będziesz mijać... o ile zakładasz, że nie chcesz go lepiej poznać... to pomyśl, że on też jest "łatwy".

Gość maruda na 102