Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ewelinna_31

kochani, dlaczego w taki sposób niektorzy załatwiaja reklamacje?

Polecane posty

Gość ewelinna_31

Prowadzę DG, sprzedaję ciuchy na Allegro w ogromnych ilościach i od czasu do czasu zdarzają się reklamacje. Zastanawia mnie, dlaczego niektórzy są tacy napastliwi. Dziś dostałam maila obraźliwego, w którym ktoś nazywa mnie oszustką, złodziejką itd. Nietrudno zgadnąć, że po takich tekstach również stałam się źle nastawiona do tej osoby i zapewne reklamacja będzie szła jak po grudzie. A dla kontrastu - jakieś 2 tyg temu otrzymałam bardzo miłego maila, gdzie kobieta opisała wadę ubrania, grzecznie poprosiła o odpowiedź, cały jej list był w bardzo przyjaznym tonie (typu "wszyscy jesteśmy ludźmi, rozumiem że zdarzają się pomyłki"), dzięki czemu byłam nastawiona do niej równie przyjaźnie, błyskawicznie przyjęłam reklamację, zwróciłam pieniądze, wciąż wymieniałyśmy sympatyczne maile a na koniec dałyśmy sobie po pozytywie za przyjemnie przeprowadzoną transakcję (chociaz nieudaną). Czy tak trudno niektórym być po prostu miłym, nawet w delikatnej sprawie jaką są reklamacje? Przecież to też dla dobra osoby która stara się o zwrot gotówki - Sprzedający będzie znacznie bardziej przychylny, jeśli nie będzie obrażany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiesz co moja nauczycielka
była zdziwiona, wręcz zszokowana, że ją przepuściłam w drzwiach - a Ty się dziwisz? teraz chamstwo i agresja to norma, trzeba się przyzwyczajać. Napisałam "nauczycielka" - ale jestem dorosła, nawet mocno :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 24234234234
No tak już jest że ludzie są chamscy, a gdy są wściekli, to sądzą że mają prawo bezkarnie dac upust emocjom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×