Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość level27

astma powysiłkowa?

Polecane posty

Gość level27

cześć, zastanawiałam się, czy ktoś z was nie chorował/choruje na chorobę w temacie? jakie mieliście jej objawy? zaczęłam chodzić na aerobik i od tygodnia mam duszności, suchy ostry kaszel, który zawsze nasila się jak np. mówię, albo wieczorami kiedy już się po ćwiczeniach wyciszam. wiem, że kiedy miałam 3 lata była podobna sytuacja, ale zanim lekarze zadecydowali czy to astma, to samo mi przeszło. mam zamiar poczekać, jeśli po świętach mi nie przejdzie, to pójdę z tym do lekarza. powinnam iść do rodzinnego, czy jakiegoś specjalisty? proszę o odpowiedź, ponieważ nie znam się.. chciałam równiez dodac, że nie jestem chora np na grypę czy przeziębiona. to tylko duszności i kaszel.

hej! mam to samo co Ty, to sie nazywa własnie astma powysiłkowa. Po wysiłku się nasila, najczęściej wieczorami i kiedy się smieje, a potem kaszel i chrypa...czujesz że ci coś zalega tam w srodku i ciężko się oddycha. idz z tym do alergologa ale chyba musisz miec skierowanie od ogólnego. Ja biore tabletki i takie do wziewania coś i jeszcze krople do nosa bo tez katar mam bo mam alergie na kurz - lipa :/

Mam astmę stwierdzoną od pierwszych lat życia. Idz do alergologa i pulmonologa. Może być to astma na podłoży alergicznym. Jesli objawia ci się tylko po ćwiczeniach to ci zazdroszczę;p Ja wystarczy że przebiegne 20 m i się zaczynam dusic i pol godziny uspokajac;p Eh uważaj też na stres, nerwy i płacz w takich sytuacjach może się to nasilac.

Gość level27
chodzę jeszcze do liceum. czy da się tą astmę (o ile ją mam) pogodzić z wuefem?

Gość mmm