Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mam dylematstraszny

gdzie pracować lepiej jako NAUCZYCIEl-w przedszkolu czy kl. 1-3??

Polecane posty

Gość mam dylematstraszny

prosze pomóżcir mi podjac decyzje , dostałam propozycje pracy w przedszkolu państwowym lub w SP w klasach 1-3 i nie wiem którą wybrać , wiem ze w szkole nauczyciele mają duzo wiecej wolnego niz w przedszkolu ale pewnie tez duzo wiecej do zrobienia, sama nie wiem , prosze o rady - oczywiscie najbardziej zalezy mi na radach nauczycieli tam pracujących:)

Gość podpowiedzcie mi to i owo
znasz dobrze polski ? :D i morze plastyke?

Gość ja bym wybrała
szkołe moja koleżnaka pracuje w szkole i jest zadowolona ale zapytaj jeszcze kogos , kto pracuje w przedszkolu

Gość mikola
lepiej w klasach I -III sama jestem nauczycielka co prawda ucze angielskiego, w przedszkolu ( od 3 - 5 lat) mam zajecia 4 razy w tygodniu po pol godziny zegarowej, a w I-III mam lekcje 2 razy w tygodniu po 45 minut i powiem ci ze wole zajecia własnie u dzieci w tym wieku, po pierwsze panuje wieksza dyscyplina tych zajec, dzieci wiedza ze jest czas na nauke jak jest lekcji i czas na zabawe kiedy jest przerwa, dzieci te potrafia załatwiac wszystkie swoje potrzeby fizjologiczne, a pozatym sa moim zdaniem bardziej wdzieczne i po prostu lepiej sie z nimi pracuje, Co do przedszkolaków to po tych półgodzinnych czasami pęka mi głowa - a co dopiero przedszkolance która jest z nimi kilka godzin dziennie codziennie, po drugie nad dziecmi w tym wieku dosc trudno zapanowac jezeli chodzi o dyscypline i o "wzgledna " cisze na zajeciach - bo takiej nie bedzie nigdy, no i jak juz wspomnialam dochodza potrzeby fizjologiczne, które nie wszystkie dzieci opanowały wystarczająco...

Gość mikola