Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość marika4815

Czy aby zostać kucharzem warto skończyć studia gastronomiczne?

Polecane posty

Gość marika4815

Jak w temacie. Kończe liceum ogólnokształcące, jestem styrana nauką (byłam na kierunku rozszerzona historia). Nigdy nie wiedziałam na co mam iść po szkole. Ale praca kucharza by mi odpowiadała. Planuje dać sobie rok przerwy, popracować i w tym czasie zrobić kurs zawodowy na kucharza. Można też zrobić kursy modułowe (uzupełniające na wsg, np.kuchni polskiej czy hiszpańskiej). Czy takie kursy mi wystarczą? Czy musze iść na studia?? Jeśli chodzi o nauke to jestem raczej tępa, wolno się ucze i liceum mnie wymęczyło do granic możliwości (musze zdawać matmę której nigdy chyba nie zrozumiem). Dlatego nie chciałabym iść na studia, jeśli to nie konieczne Ale nie wiem, nie znam się, jakie są realia??

Gość marika4815
Ludziska, naprawde nikt nie wie?????????????????????/

Gość qwr3wr54235
No żesz w morde niech ktoś odpisze

Gość xcvzx
mój kuzyn jest po zawodówce kucharskiej i zarabia ponad 4000, pracuje w restauracji. jak ktoś jest utalentowany i sprytny to zawsze sobie poradzi.

Gość studia warto mieć
choćby ze względu na możliwość późniejszego awansu. Ale oczywiście do wykonywania zawodu kucharza konieczne nie są, więc rób jak uważasz i pamiętaj, że to nie jest decyzja na całe życie (nie ma takich) - ze studiów będziesz mogła zrezygnować w każdej chwili lub, jeśli ich nie zaczniesz teraz zacząć w każdym innym momencie, kiedy zechcesz.

Gość jeśli chcesz być kucharzem