Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość MM88prosi o pomoc

bardzo proszę wejsc

Polecane posty

Gość MM88prosi o pomoc

Nie bede sie rozpisywać bo nie wie czy ktos mi odpisze. Na razie tylko zapytam czy są tutaj jacys ludzie powiazani z medycyną? ze studiami/ lub sa lekarzami? mam pare pytan

Gość ankaskakanka123
Studiuję chemię aczykolwiek znam się na medycynie więc może zadaj pytanie to postaram się na nie udzielić odpowiedzi :)

Gość MM88prosi o pomoc
Dziekuje. Chcialam zapytac czy ma to jakies plusy jesli ukonczy sie technikum jako technik analityk i pojdzie sie na studia medyczne? czy tak jak w przypadku LO jest tak samo? i Czy zdając na medycyne potrzebne są specjalne zdolnosci chemiczne czy tylko wystarczy znać rozszrerzona biologie?

Gość ankaskakanka123
Powiem szczerze , że to jaką szkołe ukończysz niewielkie ma znaczenie , teraz ogólnie mało ludzi idzie na cięższe kiedrunki tylko te ''pustaki'' zapychają miejsca na jakiś marketingach etc. po , których można pracować w KFC , naomiast co do medycyny , idzie dość mało ludzi i często przyjmują wszystkich jak leci ... to też zależy gdzie , ale jeśli chcesz mieć pewne miejsce to musisz zdawać i chemię i biologię , takie wymagania są podawane aczykolwiek teore i praktyke dzieli ogrmna przepaść tak więc jest sporo ludzi , kótrzy zdają na maturze podstawową biologię i sie dostają aczykolwiek później uczelnie ''tępią'' i ludzie sami odchodzą bo najzwyczajniej w świecie sobie nie radzą

Gość marshalling jets
"teraz ogólnie mało ludzi idzie na cięższe kiedrunki tylko te ''pustaki'' zapychają miejsca na jakiś marketingach etc. po , których można pracować w KFC" pani z chemii i jej ego w akcji 🖐️

Gość ankaskakanka123