Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

zjawa

chcę rzucić pracę...

Polecane posty

witam, jestem studentką ostatniego roku, wisi nade mną praca magisterska, terminy gonią, praktyki w połowie, a ja zaczęłam w lutym pracę w sklepie, żeby odciążyć rodziców (studiuję w innym mieście) i... nie wyrabiam. Luty i marzec przepracowalam na zlecenie, od kwietnia jestem na 3-miesiecznym okresie probnym. Mam pol etatu, poprosilam o 1/4, ale dostane je dopiero od 17 maja, i juz widzialam nowy grafik - zamiast pracowac 4 dni po 6-7 godzin w tygodniu, pracuje 6 dni po 3 godziny :( Nie wiem co robic, ciezko mi ustalic priorytety, a tak w ogole to nie mam czasu normalnie sypiac, jadać, życia nie mam. Przesadzam? I w ogole nigdy nie rzucalam pracy, glupio mi jakos, chociaz nie mam sily naprawde juz

Gość miła24
cześć miałam podobną sytuację. Też czeka mnie obrona pracy. Również musiałam podjąć decyzję, pracowałam cały czas, nie miałam czasu na naukę, na nic, a jeszcze atmosfera w pracy nieciekawa. Musiałam wybrac. Złożyłam wypowiedzenie w kwietniu i zaczęłam pisać pracę itd.

a gdzie pracowałas? Jak rezygnacja zostala przyjeta? Jest mi strasznie ciezko podjac taka decyzje, niby nic, a jednak obawiam sie reakcji, w sumie - sama nie wiem czego sie obawiam. Jestem teraz strasznie zmeczona i boje sie, ze podejmuje decyzje pod wplywem chwili. Nie zalujesz?

Gość miła24