Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość rozwcieeeczonaaa

kara za nie oddanie liveboxa!!!!! kurna!!!!!!!!!!

Polecane posty

Gość rozwcieeeczonaaa

oddawaliście liveboxa po skończeniu umowy? ja już dwa razy pytałam się pracowników jak byłam w punkcie tepsy i ci powiedzieli mi że liveboxa się NIE zwraca po skończeniu umowy, wcześniej miałam modemy i też ich nie oddawałam i było ok, umowa skończyła mi się przeszło miesiąc temu i nie zwróciłam oczywiście liveboxa, bo obsługa powiedziała mi, że nie trzeba, a dziś przyszedł do mnie rachunek w wysokości 300 zł za NIE ODDANIE LIVEBOXA!!!! noż koorva!!!! i sprawdzam regulamin, a tam jest napisane, że trzeba w ciągu 14 dni oddać liveboxa, wcześniej niesprawdzałam, bo wydaje mi się, że pracownik pracujący w tp w paluszku ma cały regulamin, ale się myliłam, ja nie wiem czy ci pracownicy są jacyś niedorozwinięci skoro najprostszych praw w regulaminu nie znają?! koorva!! [wściekły] [wściekły]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rozwcieeeczonaaa
ale to pracownicy są jacyś niekompetentni ! wcześniej miałam już kilka modemów i nie trzeba było ich oddawać, więc kto by na moim miejscu sprawdzał regulamin skoro przy podpisywaniu umowy pracownik tp wyraźnie powiedział mi że liveboxa się nie oddaje?! to się nazywa wprowadzaniem klienta w błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rozwcieeeczonaaa
a naprawdę ufałam tym pracownikom, zawsze wszystko dokładnie tłumaczyli, mili i wogóle, a tu takie coś 😠 ciekawe skąd ja tyle nabulę?! można chociaż napisać jakiś wniosek żeby rozłożyć to na raty ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nuninio
bo czasem jest tak ,ze dostajesz na wlasnosc i to powinno byc zapisane w umowie,skad pracownik ma wiedziec jaka umowe mialas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nuninio
a wogole to spakuj liveboxa,napisz list,ze zostalas wprowadzona w blad i blablabla przepraszasz i liczysz na wyrozumialosc i odeslij poleconym do tepsy sa zli ,ze nie przedluzylas umowy i tyle:p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej, mialam z chlopakiem ten sam problem. Jak najszybciej zloz reklamacje w punkcie TP! Tylko pamietaj zeby zabrac wszytskie rzeczy do tego liveboxa bo inaczej nawet tego nie wezma... Nam uwzglednili ta reklamacje i nie musielsmy placic tych 300zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rozwcieeeczonaaa
ok, spróbuję, tyle, że mały problem w tym, że akurat 3 tyg po zerwaniu umowy zawarłam nową i mam nowe hasła, logini itd. na tym starym liveboxie - bo pracownik powiedział ze tak moge zrobić albo wziąźć nowy, ale zostałam przy starym, no to teraz jak oddam stary to mam nadzieje ze dadzą mi ten nowy bez żadnych problemów ech, zawsze tyle załatwiania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hej, pracowałam w Tpsie i uważam że pójdą Ci na rękę, przynajmniej powinni oczywiście to niekompetencja pracowników nie poinformować klienta o tak ważnej sprawie, cóz nie będę za nich odpowiadać na szczęście już tam nie pracuję, wiele razy na infolinii przyjmowałam prośby o rozłożenie płatności na raty, zadzwoń na błekitną i dopytaj się myślę że powinni Ci pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość W........
Tak to jest jak się z tepsą zadaje. TpSA i Cyfra+ to dwie najgorsze firmy na naszym rynku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tepsa i cyfra
to francuskie firmy, to nic dziwnego ze są najgorsze :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cyferka z pluskiem
eeej co macie do Cyfry+ ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość biaanka
wiedziałam ze musze po skończeniu umowy oddac livboxa i dekoder+karta i tak tez chciałam zrobic wiec udałam się do tp a tam pracownik powiedział mi ze niestety dzis nie wezmie go bo cos tam cos!! nie pamietam o co chodziło ale nie wzieli mi tego mówiac zebym przyjechała kiedy indziej i ze nic sie nie stanie!( ja nie mam czasu zeby sobie tak jezdzic i zreszta paliwo drogie jest)przysłali mi pismo tytułem odszkodowania za sprzet i obciążają mnie kwotą 950 zł! pismo przyszło zwykłym listem a listonosz zostawił mi go w drzwiach!.Nastepnego dnia oddałam wszystko a po 2 tyg. znów pismo " dziekujemy za kontakt z nasza firma. przesyłamy wystawioną note uznaniową na kwote 950 zł z tytulu anulowania kary umownej naliczonej w miesiacu styczen " i oczywiscie na drugiej kartce ta nota o treści " w związku z anulacją naliczonej kary umownej uznajemy Was kwotą 950 zł! nie wiem o co chodzi czy musze zapłacic czy nie?? mieliscie taką sytuacje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ssssssteaaanka
niestety trzeba będzie zapłacić! Przykro mi... ale teraz juz wiesz, że pracowników z punktów sprzedaży się nie słucha. Oni mają na celu SPRZEDAŻ bo za to jest prowizja, a co się będzie działo po rozwiązaniu umowy to mają w doopie. W twoim interesie jest zainteresować się tym. Jeśli chcesz się wyżyć to napisz reklamację do tp, opisując niekompetencję pracownika(pracowników), wraz z podaniem daty i adresu tego punktu. Możesz nawet podkolorować i dopisać, że miałaś kopie umowy ze sobą i pokazywałaś im zapis dotyczący udostępnienia a mimo wszystko twierdzili, że livebox ma zostać u ciebie. Kasy ci nie zwrócą, ale wierz mi, że konsekwencje zostaną wyciągnięte i to nie byle jakie:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kkkiiikkkaaa
Przede wszystkim napisz reklamację, podaj dokładne daty kiedy byłaś w tym salonie i że pracownicy wprowadzili cię w błąd i wyślij poleconym. Liveboxa oddaj i poczekaj na odpowiedź na list, bo jest szansa, że ci anulują tą karę. Jak nie to zapłać, nie masz wyjścia, bo w umowie jest jasno zawarte, że trzeba oddać, a nie udowodnisz niekompetencji pracowników, ale jakaś szansa że rozpatrzą pozytywnie zawsze jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość biaanka
oddałam wszystko ale pomimo i tak wysłali mi to pismo z karą sądziłam ze jak oddam to sie odczepia kurcze to az 950zł . napisze reklamację dokładnie znam date i nawet godzine ale kurnia za taki złom tyle pieniedzy! oni ładnie potrafią rozmawiac, namawiac a pozniej maja w doopie wszystko:0 dzieki za wypowiedzi:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jaa......
Jak czytam takie tematy to utwierdzam się w przekonaniu, że dobrze zrobiłem parę lat temu rozstając się z pasożytami z TPSA tyle lat minęło a tam metody wciąż te same i tylko wyłudzanie pieniędzy. Rezygnujcie z ich usług, czym prędzej zbankrutują tym będzie zdrowiej na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Karija
Ja mam tę samą sytuację co można z tym zrobic czy można wysłać jakąś prośbę o umożenie kary to 950 zł skąd mam wziąć tyle kasy za takie coś nie oddałam liveboxa bo w styczniu napisałam podanie żeby nie przedłużali mi umowy i nie dostałam odpowiedzi a internet odłączyli ale skoro nikt nie odpowiedział na moje podanie (a tym bardziej powinni mi przysłać list że mam zwrócić liveboxa) to skąd miałam wiedzieć czy za 2 miesiące nie dostanę rachunku za inter którego nie mam . I dlaczego nie wysłali kary w styczniu tylko dopiero po 3 miesiącach co można teraz zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r101010101
Po prostu, uwierzyć trudno, tak bezwstydny sposób wyłudzania pieniędzy. Wielka korporacja a metody jak u pijaczka pod sklepem monopolowym. Bezsilność wobec podobnych zachowań aż mnie rozsadza. Dobrze , że broń w Polsce nie jest dostępna w spożywczaku. Wszak zabijasz szuje a odpowiadasz za człowieka. Ale jak dłużej pomyśleć, może byłoby warto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasiek1986
Hej, dzisiaj miałam tę samą sytuację, zadzwoniłam na infolinię i Pan grzecznie wskazał mi punkty orange, w których mam oddać sprzęt i podobno umorzą karę. czekam do jutra i walę do nich - napiszę co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasiek1986
sprzęcik oddany, sprawa załatwiona :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kasiek1986 a ile spóźniłaś się ze zwrotem?? Ja nie wiedziałam że trzeba zwrócić i po półtora miesiąca dostałam note na 950 zł!!! Poszłaś normalnie do punktu oddać sprzęt i anulowali Ci notę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dostalam kare a w pkt obslugi powiedzieli ze nie musze oddawac. mam stopien niepelnosprawnosci --slabo widze (drugo stopien) oni maja moj dokument potwierdzajacy to uwierzylam na slowo ze nie musze oddawac bo umowy sa drobnym maczkiem i ledwo je widze;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam, czy przy zdawaniu liveboxa w salonie lub monterowi sprawdza ktos nr. seryjny bo mam ale innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kocham firmy ktore nie szkola pracownikow albo szkola ich by wprowadzaly klientow w blad 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moja mama podpisała umowę z Orange na Internet i telewizję. Umowę przedluzylismy lecz mama zmarła. Pojechałam do Orange żeby rozwiązać umowę wszystko ok było kazali zwrucic model i dekoder lecz przrdluzylo się to w czasie gdyż urodziłam dziecko. Przyszła mi kara za niezwrucenie sprzętu. Jak mogę odwołać się od tej kwoty. Faktura jest wystawiona na zmarła mamę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×