Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

lubie_kafe

Zmarnowane życie, zmarnowane szanse

Polecane posty

Czuję, że przegrałam, zmarnowałam życie i że już nic dobrego mnie nie czeka. Gdy byłam nastolatką zakochałam się bardzo w starszym od siebie o parę lat studencie. Gdy miałam 18 lat zostałam mamą, on studiował w innym mieście, po studiach wyjechał za granicę. Mnie rodzice nie pozwolili z nim być - priorytetem była matura i potem oczywiście studia. Kontakt się urwał, on rzadko widuje swoje dziecko, wiem, że kogoś poznał, układa sobuie życie. Moja córka ma 4 lata, chodzi do przedszkola, ja studiuję wieczorowo-jestem na II roku, mieszkam z rodzicami. Mam wrażenie, że jest ze mną coraz gorzej. Bardzo źle czuję się sama ze sobą, wstyd mi, że tak ułozyłam sobie zycie.Pare osób dało mi do zrozumienia, że zaprzepascilam zyciowe szanse-nigdy już nie będę miała takich możliwości jak moje bezdzietne rówiesniczki. Moje życie to dom, dziecko no i studia. Na normalną rodzinę nie mam szans, inni chociaż wprost mi tego nie powiedzą mają mnie za przegraną pannę z dzieckiem.A mogłam zyć zupełnie inaczej ... Życ jakoś muszę, bo córka i tak już nie ma ojca, ale co to za życie. Pamiętam, że jak zastanawiałam się po maturze czy wyjechać do ojca dziecka, to znajoma powiedziała, że na moim miejscu by to zrobiła, bo tu będę tylko wegetować. Mam wrażenie, że to jest własnie wegetacja, zmarnowanie swojego życia.

Gość hello hello 23323
jeszcze nic nie wiadomo!!!nie sluchaj ludzi moze znajdziesz prace , moze poznasz jakiegos fajnego kolesia ktorego polubi twoje dziecko nie zalamuj sie zyj dla coreczki-to twoje szczescie bledow mlodosci nie cofniesz, ale mozesz sprobowac byc szczesliwa a ludzi nie sluchaj, oni widza tylko czyjes porazki i doluja

Gość a cotoznaczy