Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość magdaaam

PASART - sklep internetowy - opinie!

Polecane posty

Gość magdaaam

Mam zamiar zrobic zakupy w tym właśnie sklepie (pasart.pl), ale wcześniej chciałabym się dowiedziec czy warto. Kupowała może któraś z Was tam? Jakie wrażenia? Proszę o odpowiedzi;) Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magdaaam
bardzo proszę Was o pomoc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magdaaam
Któraś z Was na pewno tam kupowałaaa;) proszę o info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja kupowalam ale specjalnie
Ci inni z allegro ;) moi ulubieni Eliza Akcesoria , Antrykwariat Edu pl Poza tym szczerze przyznam ze zniechecaja mnie zdjecia jakie maja oferowanych produktow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magdaaam
dzięki:) a mogłybyście mi polecic jakies lepsze miejsce? albo uzytkownika z allegro:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magdaaam
ponawiam pytanie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość priv13
Ja tez nie lubie tego sklepu. Maja szeroka oferte i niezle ceny ale obsluga pozostawia wieeeele do zyczenia. Do tego czesc produktow nadaje sie od razu do wyrzucenia. Osobiscie nie polecam! Ja wole odrobine drozej zaplacic ale przynajmniej miec pewnosc jakosci no i obsluga klienta tez jest dla mnie wazna. Z pasartu dostajesz produkty nieopisane wiec przy duzych zamowieniach sprawdzenie ilosci to istna droga przez meke. Ja lubie sobie wszystko od razu opisywac wiec rozszyfrowanie przesylki z pasartu zajmuje mi czesto conajmniej dwa dni. Polecam sklep Labera - obsluga super, wszystkie produkty opisane, az milo jak sie dostaje przesylke. Bardzo otwarci na klienta nie to co w pasarcie gdzie ma sie wrazenie rozmowy z robotem/komputerem. Dla mnie pasart to twor wyjety z ram komunizmu gdzie klient to zlo konieczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ania8i
Cześć. Moim zdaniem Pasart nie odbiega od innych sklepów internetowych, czasem u nich kupuję. Towar całkiem niezły, ceny też. Przeważnie zdarzając się jakieś braki, pomyłki - gdzie indziej też. Za to jeśli ma się jakieś pytania, nie odpowiadają na maile :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość priv13
Ania8i - mi nawet odpowiadali na maile ale tekstem wycietym i wklejonym z regulaminu :) Masakra! Nie chcialabym zeby moj poprzedni komentarz byl traktowany jako reklama jednej firmy - Labera ale z moich doswiadczen to narazie najlepsza firma - choc jak wszystkie ma wady i tu: maly magazyn i male stany. Gdyby sie rozbudowali i zwiekszyli stany oraz dodali druty byloby suuper a tak muse dzielic zamowienia na kilka sklepow :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość love love love
ten sklep moim zdanie jest swietny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AgaK.
Robiłam raz zakupy w pasart i jestem zadowolona, chociaż po zamówieniu przeżyłam chwile "grozy" czytając negatywne opinie na temat tego sklepu i dostawcy. Na około 150 zamówionych produktów zaledwie kilka odbiegało od moich oczekiwań i więcej ich nie kupię (płaskie, duże koraliki fimo nie były identyczne i nie nadają się na kolczyki-będę mieć 2 wisiorki, jeden rodzaj łącznika z kwiatkiem trzeba podpiłować, a koraliki crackle 4mm są mniejsze niż oczekiwałam). Fakt, część szpilek była trochę zgięta, ale są z tak miękkiego drutu, że z łatwością je można wyprostować-moje dzieci sobie z tym poradziły. Poza tym nie wymagam nie wiadomo czego od rzeczy, która kosztuje 0,5 grosza :) Obsługa... cóż, ja z nimi nie koresponduję tylko kupuję, a towar był porządnie spakowany, elementy kruche zabezpieczone. Fakt, woreczki nie są oznakowane, ale można sprawdzić na podstawie listy zamówienia jaką się dostaje na e-mail i jaka jest na koncie pasartu. Właśnie czekam na realizację kolejnego zamówienia (wraz z kilkoma innymi osobami, które zaszczepiłam pasją robienia własnej biżuterii). Dodam, że robię dla siebie i najbliższych, nie na sprzedaż, więc podchodzę do zakupów na luzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość boskanka
A ja osobiście nie robiłam zakupów w pasarcie ani qunszt według mnie naparwdę ciekawe rzeczy ma beading. pl oraz magraf.eu , tam znajduję rzeczy inne niż wszystkie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mazurka. ;* < 33
Kot12 ! ja miałam tak samo . Kupiłam już 2 raz w tym sklepie. Mają naprawdę fajne rzeczy to mogę przyznać ale też nie dostawałam wszystkich rzeczy . Gdy za 1 razem dostałam przesyłkę nie z wszystkimi rzeczami nie przejmowałam się tym ale dzisiaj gdy dostałam 2 przesyłkę naprawdę się zmartwiłam , Straciłam już ok 30 zł . :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pola**7
ja korzystałam i jestem zadowolona, przesyłka kompletna, bardzo szybka realizacja, towar zgodny z opisem, jesli chodzi o jakośc bywa różnie (np.szpilki )ale otrzymując niską cene nie mozna wymagac cudów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość muinice
robiłam zakupy i jestem zadowolona.ceny sa niskie,przesyłka szybka,paczka kompletna,chusteczki do decoupaqe dobrej jakosci,zamawiam zwykle zawieszki i przekładki,maja ciekawe wzory ,co do półfabrykatów nie mam zdania bo nie zamawiałam.z obsługą sie nie kontaktowałam bo nie miałam potrzeby.mam wątpliwosci co do jakosci piórek,bo barwnik zoztaje na palcach i sie troche sypia,czy sa trwałe okaze sie po czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość New Age
Robiłam zakupy w tym sklepie Pasart kilka razy i było dobrze do czasu aż nie dotarła do mnie przesyłka. Niestety Pasart nie miał żadnej ochoty aby wyjaśnić sytuację. Kilkukrotnie wzywałam ich do zwrotu wpłaconej kwoty a oni cały czas odpowiadali że są w trakcie wyjaśniania co stała się z przesyłką. Sytuacja ta ciągnęła się tygodniami i do chwili becnej nie otrzymałam ani swoich pieniędzy ani zrealizowanego zamówienia. Najprawdopodobnej sprawa skończy się w sądzie, gdyż takie traktowanie klienta w naszych czasach jest zupełnie niewyobrażlne. Ja także przcuję w branży handlowej ale u nas klient jest najważniejszy, i jakakolwiek reklamacja jest zawsze rozpatyryana przez pryzmat dobra klienta, a w przypadkach takich, że towar nie dociera do klienta jest on ponownie wysyłany a następnie dopiero zajmujemy się dociekaniem gdzie jest pierwsza wysyłka, co sie stało, dlaczego tak się stało i zastanawiamy się co zrobić aby taka sytuacja się nie powtórzyła. Najwyraźniej dla Pasartu, Klient jest tylko po to żeby wpłaci pieniądze, bo co dalej się dzieje z zamówieniem to już ich nie interesuje. Jestem bardzo zniesmaczona i zawiedziona tą firmą. Dziewczyny uważajcie. Przemyślcie sobie czy na pewno warto robić zakupy w Pasarcie, bo ja już tego błędu nie popełnię. Stracone piniądze i co najważniejsze masa zmarnowanego czasu. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Emi Em
ja zawsze kupowałam w qnszcie, teraz pierwszy raz w pasart, bo qnszt nie miał takich szpilek, jakie mnie interesowały. Dostałam paczkę szybko, zamówiłam też kilkanaście innych produktów. No i tak: sznurek przetarty, rozwarstwiony, szpilki niemiłosiernie powyginane z krzywymi kulkami, które do niczego zupełnie się nie nadają, koraliki ceramiczne i drugi sznurek w innych kolorach niż na zdjęciu, a oglądałam na kilku monitorach, elementy metalowe brzydkie, wręcz toporne, porysowane, podziubane, no koszmar. Jedyny dobry element to srebrne zawieszki, ale to już nie oni wysyłają, tylko ktoś inny, kto przez nich sprzedaje. Na razie zrobiłam zdjęcia tego sznurka i im wysłałam, ciekawe czy w ogóle mi odpowiedzą. Sama też pracuję w tej branży i nie do pomyślenia jest u nas, by wysyłać takie zamówienie do klienta bez sprawdzenia jego jakości. Zwłaszcza że porzucone koszyki i kilkadziesiąt procent klientów, którzy robią zakupy raz i nie wracają więcej do skleu to zmora e-commerce - w związku z tym i sporą ilością negatywnych komentarzy powinni się bardziej starać, by klient chciał u nich znowu kupić. Qnszt się stara, może nie ma najwyższej jakości towaru, ale daje gratisy, dba o obsługę posprzedażną, wysyła prośby o opinie - widać, że zdanie klienta jest dla nich ważne. Nic to, więcej do pasartu nie wrócę, poszukam innego sklepu oprócz qnsztu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość seaquest
W moim przypadku do zamówienia nie doszło ale za to spotkałam się z niepojętym wprost chamstwem i arogancją dopełnioną brakiem znajomości prawa. Na tych ludzi nie działa nawet fakt iż wykazałam im punkt po punkcie złamanie Prawa Konsumenckiego ani też groźba wyciągnięcia wobec nich konsekwencji prawnych. Dla nich liczy się wyciągnięcie z kieszeni klienta kasy nawet ze szkodą dla niego samego. Nikomu nie polecam, za to zachęcam do składania zbiorowych skarg do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ewerw
nie polecam sprzedającym.pobieraja oplaty których nie wymieniają w regulaminie.typowy chwyt z lat 90tych,ściema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie polecam - towary wysyłane przez pasart są bardzo słabej jakości. Nie odpowiadają zdjęciom. Kamienie które sprzedają to oszlifowane skałki do niczego nie podobne... Kiedyś kupiłam 5 metrów sznurka... dostałam 5 odcinków o długości 1m... No, nie o to mi chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie polecam - czekałam 13 dni na przesyłkę i dostałam kolczyki - w innym kolorze niż zamawiałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klient wonderland
zrobiłam zakupy u Wonderland na passart- zamówienia nie otrzymałam do dnia dzisiejszego a pieniądze mi przepadły. czekam na rozpatrzenie mojej reklamacji ale szczerze nie polecam- trwa to juz miesiąc czasu!!! czuję się okradziona. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KDJDEDMDGD
Ja rownież nie otrzymałam towaru mimo niezwlocznie wpłaconych pieniędzy na ich konto. Twierdzą,ze pieniążki do nich nie dotarły, co jest absolutną bzdurą (sprawdzałam kilka razy dane podane przez nich). Nigdy nie miałam kłopotu z innymi sprzedającymi. Nie polecam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
odradzam kupujecie przez stronie pasart, w razie problemow odsyłają do swoich "partnerów", którzy maja to w dup** (przecież nie u nich kupiłem towar). minął ponad miesiąc a gotówki wciąż nie odzyskałem (towaru także).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AniaBiżuteryjka
Witam dziś otrzymałam od nich przesyłkę no i nie koniecznie jestem z niej zadowolona. Pomijam fakt pocięcia rzemienia po 1m (co jest niewygodne i bezsensowne) no ale trudno takie mają zasady i chyba za dużo woreczków strunowych ;) ale trzeba się dopasować. Mam kilka zarzutów i pozwolę sobie je tu wymienić: - rzemień szyty jasny róż - w jednym opakowaniu znalazły się dwa kawałki po ok 30 cm - po pierwsze nie jest to 1 METR a po drugie co ja mam z takimi resztkami zrobić?????? skoro zamawia się 1 METR to 1 METR a nie 60 cm i to w kawałkach - ŻENUJĄCE!!!!!!!!!!!!!!! - rzemień szyty jasny fiolet - dwa opakowania po 80 i 84 cm - zwykłe oszustwo i skandal!!!!!!!!!!!!!!!!! w sumie brakuje jakby dwóch kawałków na dwie bransoletki!!!!!!!!!!!!!!! - karabińczyk w kolorze złota i kółka sprężynki w kolorze złota - różnią się między sobą barwą, karabińczyki wyglądają bardziej na kolor jasnego mosiądzu niż na kolor złota - generalnie coś jest nie tak i ktoś opisując na stronie kolory albo się nie zna albo wrzucają wszytko co żółte do jednego wora - dla mnie skandal!!!!!!!!!!!!! - no i przy okazji wkurzania się przy tej dostawie tzn przy jej sprawdzaniu postanowiłam posprawdzać wybiórczo kilka rzemieni tzn dokładnie ich długości - sprawdzając kilka 5-6 sztuk w KAŻDEJ brakuje po 1-2 cm - i to również jest oszustwo bo tak na kilku klientkach i jest metr gratis prawda????? Napisałam do nich w tej sprawie i co????? olali mają w nosie klienta - ja już nie będę tam robić zamówień. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jedna sparwa , która mnie bardzo zadziwiła. Zamówienie złożone sklepie, jest rozbijane na 6 mniejszych , podział na producentów. Trzeba zrobić 6 osobnych przelewów, i co (o zgrozo) zapłącić za każdąprzesyłkę osobno. Rewelacja...takich cudów dawno nie widziałam . ZDECYDOWANIE ODRADZAM I NIE POLECAM ZAKUPÓW W (PASART.PL)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Katia 44
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!! TEGO SKLEPU Dzisiaj otrzymałam koraliki inne niż zamówiłam , normalnie żenada , zamówiłam mniejsze otrzymałam większe jeszcze w innym kolorze. Napisalam tam do nich ,zobaczymy co mi odpiszą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
stary temat ale prawdziwy. Banda oszustów i nic więcej. Chwalą się sukcesami a wysyłają nie kompltene zamówienie. ponadto jak chciałam ich objechac na fejsie to nie mozna im przynac opini !!!! zallll

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość niekupuj_na_pasarcie
Po raz kolejny, nadziałam się na pasart.pl i znowu masakra. Albo mam pecha albo tam pracuje banda.... że też akurat w moim ulubionym sklepie nie mieli tego to potrzebowałam na już. No i bach, zamówienie na pasarcie byle by dostać szybko towar i gó...... z tego i tak wyszło. Nie dość, że brakowało 2 rzeczy to jeszcze paczkę wysłali po 2 dniach + szła 4 dni + święta = prawie półtorej tygodnia czekania!!! masakra!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marta Krauze
Cześć Wszystkim, dziękuję, że dzielicie się opiniami na temat pasartu. Wiele z Was kojarzę z korespondencji i wiem, że wszystkie sprawy zostały pozytywnie załatwione, także mam spokojne sumienie, że dostałyście to co zamawiałyście lub otrzymałyście zwrot pieniędzy :). Tak po prostu działamy. Przepraszam, że tak bardzo się frustrowałyście, że musiałyście się poskarżyć tutaj. Staramy się pracować jak najlepiej, ale nadal mamy obszary do ulepszania, o których dzięki Wam wiem :). Z Partnerami macie rację, nie było za różowo, ale teraz w pasart jest tylko pasart, także element kilku kosztów przesyłki nie będzie już problemem. Jakość? Samodzielnie zamawiamy i wybieramy towar. Oglądamy go, dotykamy i testujemy. Następnie oferujemy go Wam, w adekwatnej cenie. Jeśli produkt nie spełnia naszych oczekiwań wystawiamy go w outlecie z dokładnym opisaniem wady. @niekupuj_na_pasarcie - zapraszam do naszej bandy! Chętnie pokażemy, że nawet jak są święta, stajemy na głowie, żeby wysłać opłacone zamówienia. Zapraszam na naszego fejsa, nie wiem nic o opcji wyłączenia możliwości dodania opinii. Inni to robią i można poczytać co sądzą o sklepie :). Przy produktach w sklepie są też opinie Klientów, które są najbardziej obiektywną oceną produktów. Jest ich około 135 tysięcy, także przygotujcie się na dużo czytania ;). Życzę przyjemnego handmade! Marta z pasart

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×