Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Doradzam 111

problem? pytanie? chetnie doradze

Polecane posty

Gość Doradzam 111

Witam jelsi ktos chce o cos zapytac lub boryka sie z jakims dylematem, chetnie poradze cos na tyle na ile moge. Pozdrawiam!!

Gość Doradzam 111
zmienic myslenie, brak biustu nie jest przeciwwskazaniem dla posiadania meza i dzieci a na powaznie, doradzic komus? prosze - nudzi mi sie w pracy :)

Gość szczorfa
facet jest dla mnie miły w życiu a pisząc do mnie traktuje mnie jak śmiecia i sprawia ból gdzie jest jego prawdziwa osobowość ? :(

Gość Doradzam 111
N__czytala juz Twoj wpis o tym torbielu, wydaje mi sie ze mozesz bo to kwestia wewnetrzna i od lekkie nagrzania nie powinno Ci sie nic stac. Nie chce jednak mowic na 100% bo nie jestem lekarzem, zadzwon do swojego ginekologa zeby sie upewnic (lub do przychodni) Poza tym zdecydowanie odradzam solarium - niszczy skore i jest niebezpieczne.. szybciej sie zastarzejesz.. takze z umiarem!! Sz__ w kazdym zwiazku ludzie musza sie szanowac, bardzo dziwi mnie fakt, ze zachowuje sie inaczej w pisaniu do Ciebie. Musisz sie szanowac i zdecydowanie okreslic swoje stanowisko - ze Ci to nie odpowiada!!! Nie znam szczegolow, co to znaczy ze zle sie odnosi, wulgaryzmy? Czy chodzi o zwykle maile?

Gość szczorfa
gdy sie spotkamy mówi miłe rzeczy, docenia, czuję sie cudownie a w mailach mi dogryza, upokarza, gardzi mną , nie używa wulgaryzmów, jest dużo sugestii i wykrzykników a jak proszę o wyjaśnienie i sie spotykamy to jest skrępowany, nieśmiały i sie głupio uśmiecha nie rozumiem nic :(

Gość Doradzam 111