Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ab7

kupiłam wentylator na allegro

Polecane posty

Gość ab7

odebrała go teściowa i nie sprawdziła przy kurierze a po rozpakowaniu paczki okazał się, że ma ubitą obudowę niby na razie działa, ale gwarancja ma być na 12 m-cy tylko, że sprzedający nie dołączył żadnego paragonu ani gwarancji na e-maili też nie odpisuje w tej sprawie mam ochotę wystawić negatyw, ale pewnie się odegra tym samym co radzicie w tej sprawie zrobić kupuję od dawna i pierwszy raz mnie takie coś spotkało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość A TO SKURWIELLLLL
WYSLIJ MU JESZCZE FOTKE I MECZ EMAILAMI AZ ODPISZE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hey Hey Hello
:classic_cool: _II__/ / @ /\ _I I_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ab7
nic mnie tak nie wnerwia jak brak zainteresowania ze strony sprzedawcy byle tylko wziąźć kasę i niech klient spada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Uwolnij Radość.....
:-(:O :-):-):-):-):D:D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ab7 jestes z Łodzi
??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hjdkjhggdg
Sprawdź następnym razem komentarze i wybieraj takich sprzedawców, którzy mają 100% pozytywów (ewentualnie są bliscy takiej opinii) - to podstawa. Tym bardziej jeśli tych komentarzy jest spora ilość. Jak poszukasz, to takich znajdziesz. Innym nie ma co ufać. Ja tak zawsze robię i mało tego, płacę zawsze kasę z góry i nigdy się nie zawiodłem ... odpukać, puk ! puk !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ab7
ten też miał 0koło 3 tyś. rzeczy sprzedanych i 30 negatywów choćby tylko odpisali i przeprosili za np; pomyłkę czy że zapomnieli a tak to są bezczelni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ejbisidief
No nie jest to łatwa sytuacja. Żadnego dowodu zakupu itd przy sprzedaży konsumenckiej na niezgodność towaru z umową w celu żądania albo zamiany na nowy nieuszkodzony albo zwrotu pieniędzy trudno się powołać. Są dowody na kontakt z osobą która towar wydała i przyjęła zapłatę bo korespondencja istniała ale to nie wystarczy. Samo obicie obudowy to też w jakiś sposób wada ale nie czyniąca tę rzecz nieużyteczną no chyba,że to element dekoracji albo ubranie to inna sprawa. Mi się wydaje że oprócz środków jakie możesz podjąć samodzielnie jak np wystawienie takiej to a takiej opinii na portalu powinnaś zasięgnąć rady gdzieś np w biurze urzędu ochrony konsumentów. Sprawdź czy w Twoim miejscu zamieszkania jest coś takiego albo w większym mieście bo z tego co wiem tam urzędują prawnicy którzy mogą udzielić porad darmowo w tej sprawie. Zanim jednak wystawisz jakąkolwiek opinię proponuje na adres mailowy tej osoby wysłać informacje iż chcesz uzyskać z nią kontakt bo sprawa jest taka to a taka(opisz o co chodzi z obudową)i zaproponuj wymianę na inny egzemplarz ze zwrotem starego. Tylko trzeba zastanowić się nad tym jak tego dokonać. Napisz tez, że jeśli się nie odezwie będziesz zmuszona zamieścić niegatywną opinię a chcesz tego uniknąć bo Ci niezależy na tym by nikomu wystawiać takiej opinii. I że to będzie konieczność. Zobaczymy czy będzie odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ab7
dzięki za dobrą radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ejbisidief
Napisałas, że jesteś z Krakowa więc nie będziesz miała najmniejszych problemów myślę by dotrzeć do takiej placówki związanej z urzędem ochrony praw konsumenta izba tam powinna być i są radcy prawni. Nie należy tego bagatelizować bo sprzedaż za pomocą środków komunikacji elektronicznej to sprzedaż konsumencka jak każda chociażby nawet nie było za potwierdzeniem itd. Nie wiem czy towar który nabyłaś był nowy czy deklarowano iż był już używany ale nie ważne wydaje mi się że tam możesz się zapytać to będziesz z grubsza wiedzieć więcej jak w takich sytuacjach kupować bez ryzyka. Jak sobie radzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bibee
najpierw załóż spór sprzedającemu w centrum sporów na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ab7
wentylator był kupiony jako nowy wcześniej sprzedający napisał mi ,że gwarancja jest 12 m-cy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×