Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość a ja to mam pecha

Pytanie do luksusowych ludzi

Polecane posty

Gość a ja to mam pecha

Czy jesli uzywacie drogich kosmetykow, z wysokich polek np pachniecie versace, CK, Boss itp a dostalibyscie w prezencie cos z nizszej polki (ale nie badziewie z podroby tylko cos tanszego) to odlozylibyscie na polke czy uzywali?

Gość skąd wiem już śpieszę
akurat dobre perfumy warte są swojej ceny.

Gość kotka20093
ja jestem tylko biedna studentka ale miała okazje wypróbowac kosmetyki z wyzszej połki nie raz sa super. ale czasami się zdarza że te niskopolkowe sa lepsze od tych zaq 200zł

Gość Abbby_
Gdyby ładnie pachniały i były trwałe, to jak najbardziej bym ich używała.

ja nie jestem luksusowym człowiekiem a mam 3 rodzaje perfum z droższych półek, drogie kremy i kosmetyki i co z tego? Nie zajeżdża mi to luksusem tylko checią posiadania:)

Gość dobrze
nie odlozylabym wkoncu to prezent

uzywalabym jesli zapach bylby ladny a perfumy nie bylyby podroba. Ostatnio dostalam podrobe perfum, ktore juz posiadalam jako orginal i bardzo mnie to zniesmaczylo

Gość skąd wiem już śpieszę
Uważam natomiast że żaden krem nie zastąpi maseczki z owoców i inny naturalnych metod.

Gość hulih
haha, nie wiedzialam ze uzywanie firmowych perfum oznacza, ze jestem luksusowa:D

Gość agwrhEWw
no wiecie chodzi mi o to ze kupilam chlopakowi prezent perfumy ktore w moim mniemaniu są bardzo ladne (mysle ze Jemu tez powinny sie spodobac) ale problem polega na tym ze mieszkam w malym miasteczku i nie mialam mozliwosci jechac gdzies do dobrej perfumerii, musialam zakupic na miejscu a u nas najwyzsza polka to w najlepszym wypadku zapachy sygnowane czyims nazwiskiem, zadnych diorow, armanich itd :O chcialam cos lepszego ale nie mialam szans no i teraz mysle czy nie bedzie niezrecznie...

Gość agwrhEWw