Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

lejla83

czy ktoś wie jak wygląda rachunek do umowy zlecenia?

Polecane posty

muszę wystawić firmie rachunek do umowy zlecenia na której jestem i za cholerę nie wiem jak to zrobić. co ściągnę jakiś rachunek to mi liczy co innego :o ja sie na tym nie znam i nie wiem jak to ma być :o czy ktos mi może pomóc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to czyli masz dzialalnosc,tak?,bo z tego co wiem to tylko majacy dzialalnosc wystawiaja rachunki,bo niby jak ma to zrobic pracownik zatrudniony na umowe zlecenie skoro nie ma regonu,nipu itd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie mam działalnosci, ale tutaj zawsze tak było że pracownicy sobie sami wystawiają rachunki. ale ja kurwa nie jestem księgową i nie wiem jak to zrobić, prosze się o wzór już drugi tydzien i zaraz mi nerwy puszczą! oświadczę ze nie mam pieniędzy na dojazdy bo nie zostala mi wypłacona pensja w terminie i tyle ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a Ty naucz się czytać ze zrozumieniem i wróc do mojej pierwszej wypowiedzi a narazie wyjdź z mojego topicu jeśli nie masz nic mądrego do dodania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to faktycznie jakas porabana firma,ja pracowalam dwa lata na umowe zlecenie ale pierwszy raz sie spotykam,zeby pracownik musial wystawiac rachunek. Wzielabym kartke papieru,wypisala wszystko co niezbedne z umowy,wpisala kwote ktora byla ustalona,podpisala sie i juz,bo niby skad Ty wezmiesz ten rachunek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×