Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość koookkkkoooo

RATUNKU Excel

Polecane posty

Gość koookkkkoooo

Muszę zrobić w excelu rozkład zajęc i kompletnie nie wiem jak to się robi??Generalnie poruszam się po tym programie jak amator. Ma mieć to formę kalendarza na cały rok plus zadanie jego opis i osobę wyznaczoną jak to się robi?Może ktoś z Was wie?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ffsfsfdsaaaaaaaaa
zeby zrobic to w miare profesjonalnie to niestety trzrba toche pracy, profesklonajlnie to mowie z wyborem z list i inne bajery. mozna zrobic np. tylko jeden miesiac i zrobic tak zeby reszta zrobiła sie sama bo w sumie na cały rok to troche pracy. kalendarz masz Format/AUTOFORMATOWANIE. Najprosciej jest zrobic kalendarz i podkazdym dniem roku zostawic dwa wiersze gdzie wpiszesz osobe i jej obowiazki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×