Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość internetkaaa

Reklamacja- proszę o pomoc

Polecane posty

Gość internetkaaa

Witam Mam problem- wzięłam na abonament internet w Erze- Blue Connect. Wszystko podłączyłam jak należy itd, lecz w miejscu gdzie mieszkam nie ma kompletnie zasięgu i nie mogę z niego korzystać. W punkcie w którym kupiłam nie uznali reklamacji, bo to nie z ich winy. Co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zadzwoń do rzecznika praw konsumentów, oni znają się na rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rudzinkaaaaaaa
Zanim sie podpisze taka umowe warto wziac Internet na probe.Bo nawet jezeli u nich pokazuje ze zasieg w Twoim miejscu zamieszkania jest to niekoniecznie musi tak byc.Jak ja bralam neta to pani mi od razu powiedziala ze strony beda sie wczytywaly ale zadna sie nie otworzy. Probuj napisac do rzecznika praw konsumenta lub kogos takiego.No bo dlaczego masz placic za cos czego nie uzywasz.A to nie sa male pieniadze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość internetkaaa
Mi nikt nie zaproponował " na próbę"- w ich mapie zasięgu jest zasięg w miejscu mego zamieszkania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rudzinkaaaaaaa
Bo im niestety nie zalezy na szczesciu klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×