Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ciekawa brdzo__waszej opinii

klienci salonu eurofirany

Polecane posty

Gość ciekawa brdzo__waszej opinii

chciałabym skorzystać z usług tej firmy. Czy ktoś miał z nią kontakt. Jak oceniacie ich usługi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawa brdzo__waszej opinii
nikt nie korzystał??????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawa brdzo__waszej opinii
uppp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość głupiklient
Przestrzegam wszystkich przed skorzystaniem z usług salonu eurofirany we Wroclawiu na Bielanach. Obsługa nie wie chyba co to europa i jak działa w niej rynek usług,więc lepiej niech ten przydomek euro skreślą i zostawią firma krzakfirany.Od lutego nie potrafią sie wywiązać z umowy!! A to im materiału zbrakło?(ciągle leży na sklepie),a to adres zgubili...Masakra, ale kase wzieli oczywiście klient głupi zapłacił teraz niech czeka.Omijajcie tych drani z daleka!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie polecam w Bielsko-Biała Klimczok, obsługa dramat,nie potrafią posługiwać się kalkulatorem, nie wspominając o organizacji pracy i wyminie informacji miedzy pracownikami, głownie chodzi o panie które zajmują się płatnościami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wam to zawsze cos nie pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Uwaga na salon EUROFIRANY w Białymstoku na ul.Przędzalnianej. Zamówiłam firanki. Zapłaciłam zaliczkę. Panie życzą sobie dowiezienia do domu klienta lub opłatę 40 zł za przejazd. Kalendarium musi być dostosowane pod potrzeby sprzedawcy. Niejednokrotnie przekładają wizytę, bo po prostu Paniom nie pasuje i tyle. O zmianie terminu wizyty informują e-mailem. Na realizację zamówienia czekałam 4 tygodnie, a towar przyszedł niezgodny z zamówieniem. Firanki są za wąskie i zasłaniają 2/3 okna. Oczywiście przed wydaniem firanek musiałam zapłacić całość należności. SZOK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Magg

Kupiłam zasłony welwetowe w ich sklepie stacjonarnym i po zawieszeniu okazało się, ze na jednej z nich pełno jest plamek jakby od kleju. Z daleka nie jest to bardzo widoczne, ale z bliska już niestety tak. Szkoda, bo początkowo zasłony wydawały się naprawdę ładne i solidne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×