Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość amalanga kamikadze

Zakochał się we mnie Anglik...

Polecane posty

Gość amalanga kamikadze

cześć. krótko i zwięźle. studiuję w warszawie i tu na wymianie jest taki Anglik, przystojny, fajny, który się we mnie zabujał. Problem w tym że mój angielski to porażka. Jeszcze rok temu bym pomyślała, że umiem sporo ale co innego w rozmowie. Zaczęło się od tego że poprosiłam go żeby rozmawiał ze mną dużo i mnie nauczył nativa chociaż trochę. Chciałam po prostu umieć normalnie angielski, biegle. Przez 2 miesiące byliśmy kumplami, choć widziałam że on patrzy na mnie "inaczej'. I stało się...wyznał że się we mnie zabujał. Po tych 2 miesiącach już niemal normalnie z nim rozmawiałam, ale teraz trochę się tego boję. On też mi się spodobał, jest fantastyczny ale wiecie jak to jest;/

Gość unikat
nie boj sie glupia.

Gość avezdzira
ostatecznie i tak bedziecie porozumiewac sie jezykiem milosci, w sensie francuskim:classic_cool:))

Gość aaabbbrrr
z czasem sie nauczysz bierz go jak ci sie podoba

Ja nie wiem jak to jest. Z doswiadczenia wiem, ze tak jak kazdy narod to i Anglicy maja swoja mentralnosc. Wiem takze, ze taki Anglik to Ci wszystko powie, byle tylko Cie przeleciec. Nie oceniam wszystkich, ale wszystkich Anglikow ktorych poznalalm cechowala wlasnie ta jedna rzecz.

Gość hej hello
nie niewiemy jak to jest.facet sie w tobie "zabujał"tobie też sie podoba.wiec nie szukaj dziury w całym i bierzcie sie za siebie http://odlotek.pl/zaproszenie/31074

Gość amalanga kamikadze