Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość załamannnna

CZY TO JEST MOBBING...?????proszę pomóżcie

Polecane posty

Gość załamannnna

skończyłam studia 2 kierunki, jestem na stażu jako pomoc nauczyciela. Od początku czułam się źle w tej pracy. Jestem tam obca, bo przeprowadzilam sie z duzego miasta do malej miesciny, jestem niesmiala, wrażliwa..Dyrektor zaraz to wyczuł i zaczął mnie chamsko traktować. M.inn. odzywki z przekleństwami, słowa narazie, dzięki, zamiast normalnie powiedziec... nie dopuszczanie do głosu, ciągła krytyka (choć bardzo się staram i zawsze perfekcyjnie wykonuje wszystkie powierzone mi zadania, nawet czasem pracuje ponad swoje siły). Teraz doszło do tego, że zamiast swojej normalnej pracy, każe mi pracować w kuchni obierając ziemniaki, krojąc kiełbase, zamiatając podłogę itp...Robie to wszystko, bo w koncu jestem stażystą, ale zastanawiam się czy po to wypruwałam sobie flaki na studiach, zeby miec najlepsze stopnie, wygrywać olimpiady itp a np. inni stażyści po szkole średniej bez matury siedzą przy komputerach... Czuję, że ktoś tutaj leczy kompleksy moim kosztem...

Gość kroić kiełbasę
:D:D:D:D:D:D:D:D Leżę und wyję ze śmiechu :D:D:D:D:D:D:D:D 8/10 :classic_cool:)))

Gość kroić kiełbasę
:D:D:D:D:D:D:D:D Leżę und wyję ze śmiechu :D:D:D:D:D:D:D:D 8/10 :classic_cool:)))

Oczh, jasne, że tak. Zazdrości ci i wie, że w walce słownej nie ma szans, więc upokarza cię na swój prostacki sposób:o Skąd ja to znam:( Mój poprzedni szef zawsze mnie mobbingował, ale kiedy już skończyłam podyplomówkę, zupełnie pojechał po bandzie. Radzę się komuś poskarżyć.

Gość załamannnna