Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jodmcoisjc

Debet Inteligo - pytanie do korzystających

Polecane posty

Gość jodmcoisjc

Mam (miałem?) debet na Inteligo. Korzystam z kont w 2 bankach, na tym mam wspomniany debet. Jakiś czas wisiał niespłacony, naliczyli mi trochę tych odsetek, spłaciłem. Zwykle było tak, ze wpłata a na drugi dzień debet był znowu czynny. Tym razem saldo odstępnych środków nie obejmuje debetu. W ogóle wygląda na to, że został cofnięty Tylko, że przeglądałem regulamin i pisze tam, że bank wypowiada debet z 30dniowym wyprzedzeniem - nie dostałem pisma, nic nie przyszło na maila. Nie było też żadnego powiadomienia przy wejściu na konto. Komuś z Was Inteligo cofnęło debet? Jak Was o tym poinformowali? A może to tylko wynika z zastoju Inteligo w weekendy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja mam intelig
jesli cofna debet musza wyslac pismo i daja termin na splacenie, a srodki dostepne nie obejmuja debetu, jest on niewidoczny, ale wyplacac mozna , wtedy dopiero pokazuje jakie jest saldo, ja tak mialam, co miesiac, zawsze bylo ok.pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jodmcoisjc
Dzięki, ale jesteś pewny/pewna? Dotąd miałem zawsze debet w środkach dostępnych i widoczny na c"kredyt" (pod ofertą kredytową), teraz tego nie ma. Próbowałem wcisnąć "złóż wniosek o debet" ale wyskoczyło info, że debet jest dla aktywnych tylko (obecnie korzystam już kilka m-cy z innego konta a tu tylko debet ruszałem w razie potrzeby). Spróbuję w takim razie wybrać coś jutro, zobaczymy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja mam intelig
napweno musza wypowiedziec umowe o debet na pismie, taka jest procedura, jesli tego nie zrobili to debet powinien byc , probuj, a jaknie to zostaje Ci jeszcze infolinia i rozmowa z przemilymi (?)konsultantami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja mam intelig
sorki , mialo byc "jak nie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio miałam identyczną sytuację, zadzwoniłam na infolinie - nie cofnęli Ci debetu, musisz odczekać 24 h od wpłaty i debet będzie ponownie dostępny. takie procedury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jodmcoisjc
Dziękuję Wam za odpowiedzi :) Mam nadzieję, że debet wróci bo jestem w fatalnej sytuacji obecnie i brak tych środków byłby sporym problemem dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×