Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

PANIpodrozniczka

rzecznik praw konsumenta a reklamacja

Polecane posty

w ubiegla zime kupilam obuwie w salonie ccc, buty pod koniec zimy zaczely przemakac, nigdy nie bylo czasu reklamowac, bo jak wiadomo mam na to 2 lata, tak tez powiedziala pani w sklepie, teraz postanowilam zalatwic ta sprawe i po 2 tyg rozpatrywano reklamacje i odrzucono ja z odowiedzia, ze powinnam zade zglosic w ciagu 2 tyg od jej wykrycia, o czym oczywiscie nie zostalam poinformowala w sklepie podczas zakupu nno i na paragonie nie ma takze takiej informacji,no i nie mowiono nic takze podczas przyjmowania reklamacji towary. czy sprawe mozna oddac od rzeczniika praw kons, wg mnie chyba jak mam 2 lata gwaracji to moge podczas niej reklamowac niezaleznie kiedy wykrylam wade, prosze o rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprawę zawsze można przedstawić Rzecznikowi Praw Konsumenta. Ale jaki będzie jej ostateczny wynik to już jest inna sprawa. Będziesz chyba musiała udowadniać, że rzeczywiście nikt w sklepie Cię o tym nie poinformował. Ale próbować zawsze można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A uzasadnienie dostałaś na pismie ... Jest poteżniejsze narzędzie w rekach konsumenta ... , ustawa o niezgodności towaru z umową . i masz 60 na powiadomienie o od dnia wykrycia wady , czy zauwazonej usterki . Wpisz w google :ustawa .... , i poszukaj też formularz(zawiadomienie) ... i będziesz wiedzała jak postepować , czyli dostarczasz do sklepu zawiadomienie , a sklep ma pismie uzasadnić , powód dlaczego nie chciał przyjąć zawiadomienia , to jest podstawa do udania się do Federacji Konsumenta . a sklep raczej nie wygra z federacją konsumenta ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×