Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

-_pralinka84_-

Technik weterynarii

Polecane posty

Witam Chciałam sie dowiedzieć, czy w ogóle opłaca się robić technika weterynarii, czy jest praca w tym zawodzie i jakie zarobki ? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Praca jest tam- gdzie są zwierzęta + umiejętność sprzedania się pracodawcy. Zarobki są zależne od miejsca pracy. Konkurencja- absolwenci zootechniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lalalalalabum
nieeeee, ja jestem lekarzem weterynarii i wiem, że ta praca się nie opłaca, tym mniej technika. Ja zmieniłam zawód 2 lata po studiach i większośc moich przyjaciół też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość techniczka wet
ja jestem technikiem wet.po pięcioletniej szkole i powiem wam ,ze pracowałam 9 lat w jednej z warszawskich lecznic gdzie tak naprawde zarabiałam marne grosze teraz szukam pracy w zawodzie od roku i nic.weterynaria pada na pysk,zamiast technika po szkole przyjmują młode pizdeczki tzw.miłosniczki zwierząt które za usmiech pracują w lecznicach Technicy maja w miarę dobrze w terenie natomiast w miastach jest koszmarnie trudno o pracę jesli mam tyrac po 12 godz dziennie a byc zatrudnioną na ćwierc etatu i dostac za to tylko 1000zł do ręki w warszawie tak jest to pocałujcie nas lekarze wet w cztery litery żaden człowiek nie jest smieciem ,my tez ciężko pracvujemy na dyplom i chcemy godnie pracowac a wy odbieracie nam chleb zatrudniając ludzi z ulicy bez szkoły i prawa wykonywania zawodu którzy wam asystuja przy zabiegach za darmo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja77889899
a gdzie chcesz isć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ronaja