Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość GreckaKomedia

problem z iPlusem

Polecane posty

Gość GreckaKomedia

witam, od niedawna mam zamontowanego iPlusa, gdyż jest to jedyna działająca sieć w mojej okolicy. Zapłaciłam właśnie pierwszy rachunek - w poprzednim miesiącu mniej-więcej po 20dniach skończył mi się transfer i internet zaczął działać wolno. Mimo to wchodziłam na jakieś drobne strony, sprawdzałam e-mail, teraz jednak kiedy iPlus już zaksięgował wpłatę powinni ponownie mi ten transfer podnieść (wyzerować) a internet dalej działa wolno! (minęło już 5dni, a np. filmów na necie dalej nie mogę oglądać). Czy to moja wina, czy może mam jeszcze chwile poczekać? Czy kwestia tego, że transfer nie działa szybciej może być spowodowane pogodą? Już nie wiem co myśleć. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kochana z iPlusem to jest tak ze masz okres rozliczeniowy np od 05.08.2010 do 04.09.2010 i za tem okres placisz.rachunki przychodza zwykle ok 12-15 dnia miesiaca i sa do zaplaty do 20 ktoregos dnia miesiaca.wiec jezeli zuzylas transfer np do 15 dnia miesiaca to nowy, znowu szybszy Internet bedziesz miala dopiero od 5 dnia nastepnego miesiaca.to nie dziala tak ze jak wplacisz kase to oni Ci transfer od razu zwieksza. Wiem bo sama mam iPlusa :) wiec musisz sprawdzic kiedy rozpoczyna Ci sie okres rozliczeniowy i od tego dnia transfer bedzie normalny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GreckaKomedia
tak, ale okres rozliczeniowy się już skończył :/ transfer dalej jest powolny - pierwszy raz mam iplusa i nie wiem, może to mi się tak wydaje Oo. w zeszłym miesiącu normalnie oglądałam filmy na megavideo a teraz nie chcę się naładować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ghjkllmn
mam 2 lata iplusa i powiem ze kiszka o gladaniu filmów to raczej to nie ma mowy.W poprzedniej umowie miałam jeszcze mniejszy limit to juz byla beznadzieja.Chociaz od jakigos czasu zauwazylam ze tez wolniej chodzi chociaz nie wykorzystalam limitu.Spróbuj zadzw do iplusa tel BOK 601-101-101 i powiedz o problemie.Ja tak kiedyś zrobiłam i okazalo sie że miałam źle ustawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość astre290
oglądanie filmów przez net to nie jest "drobna strona" tylko pożeracz gigabajtów, moja droga 😴

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GreckaKomedia
astre, słońce ja o tym wiem - pisałam, że po wykorzystaniu limitu wchodziłam na drobne strony - nie oglądałam wtedy filmów :) ghjkllmn jest jeszcze jakaś inna możliwość kontaktu z plusem? Ukradziono mi telefon i chwilowo nie mogę dzwonić - jakbym miała taką możliwość to w ogóle nie zaczynałabym tego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość włóż kartę iPlusa do telefonu
i zadzwoń na 2601

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GreckaKomedia
dziękuję serdecznie :) jutro podskoczę do sąsiadki i przemienię karty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wsparcie iPlusa działa
od 8 do 22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×