Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość xx kroliczek xx

dobry dentysta szczecin

Polecane posty

Gość xx kroliczek xx

szukam bardzo dobrego dentysty w szczecinie lub policach i niedrogiego , mam do wyleczenia przednie zęby juz u jednej bylam prywatnie skasowala mi pol tysiaca a po 3 miesiacach zęby przednie juz czerniec bardzo mi zalezy zeby wady nie byly widoczne , mozecie mi kogos polecic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja polecam klinikę stomatologiczna Froe, która znajduje się na ul. Panieńskiej. Jestem ich klientką juz od bardzo dawna i zawsze wychodzę od nich zadowolona, http://www.froe.pl/ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja polecam swoje leczenie dentystyczne. Jestem studentką stomatologii na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. Pod okiem specjalistów-lekarzy dentystów,za symboliczną opłatą za materiały polecam leczenie zachowawcze zębów u dorosłych i dzieci (od 3 do 19 roku życia) poprzedzone profesjonalnym przeglądem dentystycznym. Wizyty odbywają się w każdy poniedziałek (dorośli)od 10 30,a w środę o 10 30 (dzieci) na ul .Powstańców Wielkopolskich 72 w Szczecinie.Proszę wcześniej dzwonić na nr tel 575095125 wieczorem w celu umówienia wizyty.Zapraszam!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość