Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość TreesInWinter

Bez sensu...

Polecane posty

Gość TreesInWinter

Hej, otóż problem przedstawia się następująco. Mam 22 lata, jestem studentką.Wyglądam normalnie, nie jestem ani ładna, ani też brzydka. Mam bardzo nieliczne grono znajomych,bo poznawanie nowych ludzi nie przychodzi mi łatwo.Jestem typową introwertyczką, niewiele mówię, często jestem nieobecna duchem. Nie przepadam za współczesnym światem i na wszelkie sposoby próbuję go pokolorować. Mam szeroką gamę ciekawych pasji, w wolnych chwilach tworzę w różnych formach. Marzę, żeby podróżować i żyć w niekonwencjonalny sposób, więc w wakacje harowałam jako kelnerka w Edynburgu. Teraz jednak powróciłam i ogarnął mnie ogromny smutek. Czuję, że nikt, nawet bliscy mi ludzie, nie są w stanie mnie zrozumieć. Mówię o czymś z mojej działki, a ludzie tylko potakują i zmieniają temat. Non stop gadają o przereklamowanych filmach , o książkach, których nie znam, o grach, których nie lubię, no i chociaż starałam się zapoznać z tymi nowoczesnymi filmami typu "Incepcja" itp., to nie czuję tego klimatu. Nawet podróże muszę planować sama, bo wszyscy moi znajomi chcą jeździć tylko do ciepłych krajów, a ja uwielbiam północ Europy. Oni są fajni, moja przyjaciółka nigdy mnie nie zawiodła, ale tak się różnimy. Chciałabym pozostać sobą, nie chcę się do nikogo dopasowywać, ale ciągle nie mogę poznać ludzi, którzy podzielaliby moje zainteresowania. Może jakaś rada ?

Gość TreesInWinter
Nie wiem, czy temat trafił na dobre forum, bo tak głupio wcinać się w świat, w którym dominują problemy damsko - męskie;), ale cóż, zobaczymy...:P Żeby nie było, zarzucę akcent z moim eks : on też mnie nie rozumiał, mieliśmy zbyt różne zainteresowania, on tylko do Hiszpanii chciał jeździć...

Gość TreesInWinter
Bardzo będę wdzięczna za poradę...

Gość klikam i co?