Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie no ygu7tg

mam taką figurę-

Polecane posty

Gość nie no ygu7tg

162 cm wzrostu, 53 kg wagi szczupłe nogi, wyraźnie zaznaczone biodra. Mam dylemat jak się ubierać jakie wybierac ubrania żeby wyglądać smuklej. jakie spodnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość proponuje leginsy
i dluzsza tunike:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie no ygu7tg
no własnie a czy ktoś by mógł mi pomóc w znalezieniu np na allegro jakiejś fajnej tuniki? Za Chiny ludowe nie potrafię znaleźć - nie znam się na tunikach, legginsy już mam i nie mogę założyć bo nie mam tuniki. Do sklepów mam daleko więc odpada wizyta w ch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość proponuje tunike
niedlugo cos Ci fajnego wkleje..jakie lubisz kolorki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie no ygu7tg
dzięki, nawet mi się podoba :-) może jeszcze cos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach