Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość oppppo

trudna sytuacja, pomocy

Polecane posty

Gość oppppo

mam bardzo trudna sytuacje w domu, jestem studentka na drugim roku, ale mieszkam ciagle z matka, nie moge znalesc zadnej pracy, chociaz szukam cały czas, codziennie od matki slysze ze jestem darmozjadem, pasozytem, suką, nierobem itd. regularnie w tygodniu kaze mi wyniesc sie z domu, wypomina najmniejsza kromke chleba, kazda minute zuzytego pradu, chociaz kasy jej nie brakuje, obwinia mnie za nieudane zycie, kazde dawac na jedzenie wiedzac ze szukam pracy i gdy ja znajde od razu sie wyprowadze, naprawde nie chce jej znac... dzis z samego rana zaczeła mi wypominac wszytsko i wyzywac od najgorszych, i teraz mam pytanie co powinnam zrobic? rzucić studia jesli nie znajde pracy? z praca jest ciezko, myslalam juz nawet o prostuctucji, zrobie wszytsko zeby jak najszybciej wyniesc sie z tego koszmaru...

Gość jkjkjkj
agata to ty ?

Gość oppppo
nie mam na imie agata

a gdzie ojciec? matce nikt nie kazał wskakiwać do łóżka i robić dzieci... szukaj pracy a matka się nie przejmuj

Gość fehroh chamidło
wszyscy by tylko chcieli studiować i żreć za darmo. Inteligencja kurwa mać się znalazła.Do roboty. Matka ma racje jesteś już duż i powinnaś sama na siebie zarobić

Gość barabarabab
ja jak tylko pokloce sie ze starsza to mi wszystko wygarnie np. to ze nie mam roboty, tez szukam ale wszedzie chca z doswiadczeniem.. a studiujesz zaocznie? jesli tak to nie myslalas o pojsciu na staz z urzedu pracy? ja tez jak tylko znajde jakas prace to chce sie wyprowadzic np. wynajac mieszkanie.

Gość oppppo
ojciec odszedł od razu jak sie dowiedział ze mam sie urodzic, naprawde szukam pracy nawet po supermarketach, cały czas dostaje odmowy, nie wiem jak długo bede mogła jeszcze tak pociągnąc

Gość oppppo