Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Arlabuka

Czy kochający sie ludzie mogą być razem mimo wszystko?

Polecane posty

Gość Arlabuka

Hej mam 23 lata i jestem w związku z mężczyzną starszym ode mnie o 6 lat. Jesteśmy ze sobą 5 lat. W tym roku zaręczyliśmy się i planujemy ślub, z na razie odległą datą, ponieważ bark nam środków. Bardzo go kocham i nie potrafię wyobrazić sobie życia z innym facetem. Przez ten czas mieliśmy małe rozstania, pomiędzy którymi miałam okazję zauroczyć się w kimś. Gdy zaczęłam się spotykać z kimś innym albo wracać do normalności, zawsze zrozumiał, że tylko JA się liczę i wracaliśmy do siebie. Prawdę mówiąc tylko na to czekałam. Jest między nami jedna, różnica, która boję się, że w przyszłości będzie wpływać na nasz związek, ja studiuję prawo a on jest pracownikiem w zakładzie produkcyjnym. Nigdy mi to nie przeszkadzało, lecz coraz częściej zastanawiam się, jak to będzie kiedyś. Ja jestem osobą, która ma 100 pomysłów na minutę, tu chcę pojechać, to chcę kupić, to zrobić... A z nim już jest coraz ciężej. On najchętniej siedziałby w domu, jak już to mogą odwiedzić nas jego znajomi (moi też, ale bardziej jego), nie jeździmy do kina, na wakacje, bo coraz częściej nie ma pieniędzy, ja może bym miała ale na razie do tej pory nie mam tyle pieniędzy, żeby płacić za nas dwóch i nie chce tak do końca życia, po to się tyle uczę, żeby coś w życiu osiągnąć i zarabiać na zachcianki, a nie wracać z kancelarii, gotować obiad i słuchać jaki to mój przyszły mąż jest zmęczony po pracy. Jak chce gdzieś wyjść ze znajomymi, to najczęściej wychodzę sama, bo mu się nie chce i woli mnie żebym poszła sama niż mam go ciągać. Ostatnio często się kłócimy, nie potrafimy ze sobą rozmawiać. Często zastanawiam się jakby to było jakbym poznała miłego prawnika, który nosiłby mnie na rękach i te motylki w brzuchu, a z drugi