Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość TakaJednaStudiująca

zaraz zaczną się studia- już głupie maile od chołoty z grupy yhhh

Polecane posty

Gość TakaJednaStudiująca

Na moich studiach nie mozna znaleźć jednej normalnej osoby, same dzieciaki choć mają po 23 lata teraz i niektórzy więcej, szczególnie o dziwo dotyczy to dziewczyn , faceci są bardziej jacyś tacy rozgarnięci, spokojniejsi.. Dziś na przykład rano mail w stylu "siemanko ziomale, joł joł..." pisała to dorosła dziewczyna :( na zajęciach dzieje się to samo głupie teksty, zachowanie conajmniej jak w liceum.Czy tez tak macie?

Nie, ale ja studiuję w prestiżowej prywatnej szkole (nie, nie takiej gdzie zapłacisz i masz piątki :-D ) i ludzie są jak najbardziej na poziomie

Gość TakaJednaStudiująca
studiuje na uniwersytecie, zastanawiam się tylko czy trafiłam na taką grupę a czy może ze mną jest coś nietak, bo może jestem jakaś za stara psychicznie, nie "czaje"ich? sama nie wiem,a jak myslisz takie teksty to normalne w wieku dwudziestukilku lat? siema ziomy, robimy impre itp...

Gość malenkaaaa
hehe być może tylko u Ciebie tak jest. ja póki co nie dostałam ani jednego maila od osób z grupy. a na jakim kierunku rozpoczynasz studia?

Wiesz, byłam kilka(naście?) razy na imprezie z ludźmi z uniwerku (moja kuzynka tam studiuje) i powiem, ci że rzeczywiście zachowują się, jakby mieli po 16 lat. Takie teksty też się zdarzała. Z tobą wszystko OK, po prostu powinnaś sie obracać w innym środowisku

Gość TakaJednaStudiujaca