Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Co robić ?

Nie typowa propozycja znajomej pary

Polecane posty

Gość Co robić ?

Witam wszystkich mam pewien dylemat moralny jestem studentem i raczej cienko przędę, ostatnio dostałem pewną propozycję od pary znajomych u których mieszkam, otóż są małżeństwem od 5 lat i od 2 lat starają się o dziecko, okazało się że to niestety kolega ma problem jest całkowicie bezpłodny, a oni bardzo chcą mieć dziecko, nie stać za bardzo na kombinowanie z metodami sztucznymi, więc jako że jestem jeszcze młody i zdrowy zwrócili się do mnie, więc wygląda to tak, mam zapłodnić jego żonę, dziwnie mi przy tym gdyż oboje ich znam i staram się postawić w jego sytuacji nie chciałbym żeby ktoś uprawiał sex z moją kobietą, inna sprawa nikogo nie mam i na razie nie mam na to czasu, ale jak wiadomo mam też swoje potrzeby, a żona kolegi jest wręcz ideałem kobiecości przynajmniej w moim mniemaniu, ale to żona kumpla, z drugiej strony sami mi to zaproponowali, ba nawet chcą mi pomóc finansowo i spłacić część moich długów. po pierwszej rozmowie powiedziałem że muszę się zastanowić, potem całej nieprzespanej nocy bolał mnie nadgarstek :) , oni poczynają sobie śmielej, gdyż Ewa żona kolegi zaczęła chodzić prawie naga po mieszkaniu, kiedyś widywałem ją od czasu do czasu w bieliźnie i potem musiałem sobie ulżyć na osobności, nie ukrywam że były momenty w którym ją pożądałem ale nigdy bym nie posunął się do tego żeby bzyknąć ją, a teraz nie ukrywam że było by to dla mnie miłe przeżycie, nie wiem jak on zareaguje gdy będę to z nią robił bo wiem że to raczej na jednym razie się nie skończy bo jak wiadomo nie zawsze udaje się za pierwszym razem, nie wiem czy przez to nie rozwalę ich małżeństwa a może uczynię ich szczęśliwymi rodzicami, sam nie wiem, inna sprawa to to że są dla mnie jak rodzina, są mi bardzo bliscy