Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

posocznica

Jestem studentką

Polecane posty

pierwszego roku dietetyki. Kupiłam sobie jakiś tydzień temu miesięczny bilet ulgowy na październik. Niestety okazało się, że legitymację studencką uprawniającą do korzystania z ulgi dostanę dopiero około 15 października (pomimo opłaty dokonanej odpowiednio wcześnie). :/ Mam co prawda pokwitowanie, potwierdzające dokonanie opłaty za indeks i legitymację, ale podejrzewam, że to nie usatysfakcjonuje panów kanarów. :D Czy naprawdę nie mogę korzystać z ulgowego biletu i muszę kupować normalne, do czasu aż otrzymam legitymację??

Gość i po cholere
Raczej tak. Kanary nie ludzie. Ewentualnie poproś w dziekanacie o zaświadczenie ze studiujesz i masz prawo do ulgi. Ale nie jestem pewna czy to przejdzie.

Warunkiem uprawniającym do korzystania z ulg studenckich jest legitymacja studencka. Logiczne to jest chyba? W jaki sposób udowodnisz kanarowi, iż faktycznie jesteś studentką? Myślenie nie boli, a jego brak dziwi u przyszłej pani "em gie er".

Gość helga33333
Eee masz bilet to jedziesz. Oni bardzo rzadko sprawdzają legitymację... Ja kiedyś nie miałam i mnie puściła bo jej się nie opłacało ganiać mnie za brak legitymacji...

Gość bo jedna rzecz mi się podoba
nie sprawdzają? chyba u ciebie na wsi. ZAWSZE sprawdzają.

Gość jestem zajebysta
jeszcze nie spotkałam się z sytuacją, żeby kanar nie sprawdził legitymacji, przy ulgowych sprawdzają zawsze. a druga sprawa, uprawnienie do ulgi daje właśnie ważna legitymacja, papierki to możesz sobie o kant dupy potłuc, bo to przejdzie jedynie u jakiegoś kanara, który nosi serce na dłoni. takiego jeszcze nigdy nie spotkałam 🖐️

tak, przysłali mi zaświadczenie a na pokwitowaniu jest moje nazwisko i zaraz przy nim został przybity wielki stempel z nazwą uczelni :D (bo opłata była dokonywana właśnie na uczelni)