Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość smutna Moniaa:(

Jak uniknąć depresji?

Polecane posty

Cały czas czuje w sobie depresje...raz lepsze raz gorsze dni.Ogólnie to czuje pustkę...nic mnie nie cieszy...mam pracę,jestem po studiach,mam rodzinę,ale faceta nie...nie mam z kim wychodzic,siedzie po pracy w domu w 4 ścianach,nie chce mi sie nigdzie isc....juz mam dosyc:( czuje ze depresja mnie ogarnia.......jak z nią walczyc?:(

:(

Gość czegoś nie rozumiem
albo porozmawiać o tym z lekarzem

Gość kaska_w
Z Poznania Ja nie mam zbytnio z kim wyjsc...tylko praca dom i tak w kólko.widze ze najlepsze lata mojego zycia mi uciekają:( czuje taką pustkę....

to bylam ja z innego nicku hehe

Gość Cytrynkovaa
Ja mam podobnie jak Ty. I też jestem Monia ;) (Chociaż teraz to już nie wiem czy Ty Monia czy Kaśka ;) ) Musisz znaleźć faceta, bo miłość leży u podstawy naszej piramidy potrzeb. Bez tego zawsze będzie Ci czegoś brakować. (Ja znalazłam jakiś rok temu. Jestem szczęśliwsza, nie tak jak bym chciała, bo on nie traktuje mnie tak jak powinien, lecz to osobna historia.) Jeśli nie masz z kim wyjść z domu, to trochę lipa. Sama też nie mam odpowiednich do tego znajomych. Do tego ta jesień... Dobrze, że chociaż w necie jest z kim pogadać. Moja rada - nie siedź bezczynnie, bo lata szybko Ci uciekną. Wiem że ciężko jest coś samej zdziałać, ale spróbuj kogoś poznać, chociażby na głupiej sympatii.pl ;) Fakt - sporo tam oszustów, ale może akurat? Szczęściu trzeba pomagać.