Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kierowczyni od 7 bolesci:P

Musze kupic szybko samochod

Polecane posty

Muszę kupic sobie samochód ale mam problem. Nie jestem jakimś wybitnym kierowcą. Prawo jazdy zdałam za pierwszym razem i na kursie wszystko mi wychodziło. Po zdaniu prawka myslalam, ze będzie dobrze mi sie jeździlo i bezproblemowo. Ojciec ma combi a ja takim wielkim w ogole sobie nie radzę. Po prostej spoko, zaparkowac tez spoko, ale wyjechac z miejsca parkingowego gdzie jest ciasno juz mniej spoko, bo sie boje ze walne w te samochody nie moe wyczuc rozmiarow tego auta. Przerazona wkupilam lekcje w moim osk zeby pocwiczyc parkowanie i nie bylo problemow. Juz wiem w czym problem po prsotu nie radze sobie z duzym samochodem. Chce kupic wiec jakis maly nie musi to byc wielkosci malucha oczywiscie samochod jakas osbowka, ale dosc mala, bo nie chce mi sie meczyc z wiekszymi samochodami. Wygodniej bedzie mi jeździć mniejszym bede czula sie pewniej i w nikogo nie przywale. No to co proponujecie? dysponuje 25tysiacami i nie wiem jaka marke i wiecie takie kobiece zeby takiej babie jak ja nie sprawialo problemow:P jezdzde dobrze, ale pewneij czuje sie w mniejszych autach poradźcie cos muszew tym tyg juz cos kupic bo bez samochodu zyc sie nie da, a nie lubie jeździć tym ojca . Jeżdzę bo musze, ale troszke jestem zdygana wole miec pewnosc, ze sobie poradze

peugot 206 mi sie podoba, a Wam?

Gość matacz ,,,..
tylko opel corsa ! albo nissan micra fiat 500 ale tu moze braknać ...

Gość ładny i fajny
i wygodny jest opel corsa C

Opelki mi się podobają to fakt. Micry nie to moja Lka i nie nawidzę tej marki zaraz przejrze twoja oferte dzieki

ten fiat mi sie nie podoba wizualnie, zreszta to benzyniak i za 28 tys to mnie nie stac

Gość ładny i fajny
ooo i świetne są Woldzwageny te garbuski ale nie wiem po ile sa