Gość gość Napisano Luty 17, 2018 Fajnym sposobem na rozreklamowanie siebie lub swojego salonu jest mieć własne logo na swoich pilnikach - produktach. Ostatnio zamówiłam sobie takie pilniki i moje klientki zaczęły naprawdę zwracać na to uwagę, jestem zadowolona z takiej reklamy. Jak coś to zostawiam link do firmy w której zamawiałam https://candypink.pl/pilniki-do-manicure-z-wlasnym-logo/ Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gallaaa1 Napisano Kwiecień 3, 2018 Marketing, w przypadku takiego biznesu to podstawa. Przynajmniej na początku trzeba podejmować działania, aby przyciągnąć klientów. Sporo na ten temat można się dowiedzieć na tej stronie https://www.akademiaversum.pl . Akademia Versum, to idealne rozwiązania dla właścicieli salonów kosmetycznych ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Kwiecień 15, 2018 Myśle,że jak będziesz dbać o odpowiedni poziom obsługi klienta to niekoniecznie. Z własnego doświadczenia wiem,że inwestycja w wygląd salonu to podstawa. https://cosmed24.pl/katalog/140-meble-kosmetyczne/74-fotele-kosmetyczne-elektryczne/ .To hurtownia ,która zaopatruje mój salon-polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość aabuneaa Napisano Kwiecień 23, 2018 Pewnie, że warto reklamować. Moim zdaniem poza tradycyjną reklamą warto też zadbać o odpowiednie wyposażenie takiego miejsca bo na to klienci zwracaja też bardzo dużą uwagę. Kompletne wyposażenie takiego gabinetu znajdziecie w hurtowni Mimari https://mimari.com.pl/. Ja kupuję tam rzeczy typowo do użytku domowego ale oferta dla branży beauty jest bardzo szeroka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
paweł3409 0 Napisano Kwiecień 23, 2018 Warto zadbać o dobrą reklamę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Anita39 0 Napisano Maj 30, 2018 Zgadzam się z poprzednikami, warto zadbać o reklamę swojego salonu. Podsyłam link z poradami: https://forcode.pl/darmowa-reklama-firmy-gabinetu.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość renatka_08 Napisano Lipiec 24, 2018 wygląd salonu na pewno jest bardzo ważny, odpowiednie urządzenia kosmetyczne także. ale chyba zgodzicie się ze mną, że to skuteczność oferowanych zabiegów wpływa na poziom zainteresowania klientów konkretnie Waszą ofertą :) U nas pracujemy w większości na produktach marki M'onduniq i na brak klientów nie narzekamy :) Świetna jakości i bardzo duża skuteczność :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Martynaxx Napisano Sierpień 9, 2018 Dobrą opcją jest własna działalność i otworzenie salonu kosmetycznego. Polecam zapoznać się ze wpisem na ten temat http://trafficmonsoonteam.pl/pomysl-biznes-wl asny-gabinet-kosmetyczny/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Vikki22 Napisano Sierpień 23, 2018 Pewnie, że dobre kosmetyki i porządny sprzęt to podstawa. Ja różnego typu urządzenia kosmetyczne kupuję z reguły w hurtowni Mimari. Ostatnio upatrzyłam np świetny laser diodowy Coolite Pro. Był akurat w promocji a ja musiałam wymienić stary sprzęt więc deal idealny :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Gabriela Koko Napisano Wrzesień 13, 2018 No a dlaczego masz nie reklamować swojego salonu kosmetycznego ;) To właśnie o to chodzi prawda? Trzeba tylko pomyśleć o skutecznej reklamie. O dotarciu do jak największej liczby odbiorców. Z mojego doświadczenia polecam na pierwszy rzut stworzyć stronę www salonu. Taką stronę wizytówkę. Ja np wybrałam sobie taki pakiet, potem z czasem decydowałam się na rozbudowę, wybierałam wyższy że tak ujmę pakiet i dzięki temu moja strona nie dość ,ze profesjonalnie wygląda,to jeszcze w dodatku zarabia. Bardzo Wam polecam agencję interaktywną Proformat https://www.proformat.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 22, 2018 A może ten kierunek - https://www.fryzomania.pl/blog/?p=1630 Czyli odpowiednie dopasowanie tych usług? Rozsądne i odpowiedzialne? Przemyślane? Jeśli postawicie na jakość i specjalizację, to dopiero wtedy możecie się spodziewać realnych efektów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość martina77 Napisano Styczeń 10, 2019 reklama jest bardzo ważna i to nie ulega wątpliwości. Ale moim zdaniem i tak najważniejsza jest oferta a więc to, co jesteśmy w stanie zaoferować swoim klientom. Tu bardzo ważną rolę odgrywa współpraca ze sprawdzoną firmą kosmetyczną. Ja mogę szczerze polecić Monduniq. Odkąd wprowadziliśmy do oferty naszego salonu zabiegi z wykorzystaniem ich produktów da się zauważyć wzrost liczby klientów. Na plus działa też to, że możemy sprzedawać ich kosmetyki do codziennego użytku takie jak kremy czy balsamy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamila Napisano Styczeń 29, 2019 Fotki zrealizowanych usług zrobią najlepszą robotę. Warto mieć profile w mediach społecznościowych i tam wrzucać takie rzeczy. W połowie lutego w Nadarzynie będą Remadaysy więc sporo firm reklamowych będzie się wystawiać, myślę że i promki zrobią fajne, tak jak w tamtym roku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Iza Napisano Styczeń 30, 2019 Pewnie, że warto!W przypadku mojego salonu świetną robotę zrobiło wypromujemy.com. Jestem mega zadowolona i jak najbardziej polecam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kazamate 0 Napisano Styczeń 11, 2021 Odrywany bon - tzn. mogę oderwac bon, pozginać, wrzucić do portfela i resztę wyrzucić? To jaki wtedy sens tej ulotki, nie prościej wydrukować to w formie wizytówki - z jednej strony bon, z drugiej informacje kontaktowe (lub jakiekolwiek inne, które chcesz przekazać)? Pytanie brzmi, ile miejsca potrzebujesz, żeby zmieścić wszystkie niezbędne informacje, a później myśleć o tym w jakiej formie to przedstawić. U mnie ulotki zawsze trafiają w kosz, ale nie zdarzyło mi się jeszcze dostać takiej, która faktycznie by się przydała. Jaka mogłaby mieć szansę? Prosta tabelka, wydrukowana na grubszym papierze, po którym można spokojnie pisać długopisem z miejscem na nazwę i termin ważności kosmetyków, które przechowuję w pojemnikach i buteleczkach podróżnych - bo nienawidzę naklejać na nie naklejek, a później nigdy nie pamiętam, zawartość której buteleczki powinna już trafić do kosza. Przydaje się nie tylko w kosmetyczkach podróżnych, ale i tych codziennych, kiedy do torebki trzeba upchnąć miniaturę ulubionego kremu do rąk. https://gpwirk.pl/ulotki-dla-firmy-jak-je-wykonac/ Zobacz sobie tutaj. Na stronie jest opisane, jak odpowiednio wykonać dla firmy ulotki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grajka 0 Napisano Październik 3, 2022 Ależ oczywiście, że reklama szeptana jest ważna oraz przynosi dobre rezultaty. Problem jednak jest w sytuacji w której salon jest nowy, dopiero zaczyna działania. Dobrze jest wtedy na pewno zainwestować w: dobrej klasy reklamę profil na facebooku mozę filmiki reklamowe pokazujące nasze zabiegi? Od siebie polecam kontakt:https://storymakers.pl/video/filmy-wizerunkowe Tworzą takie filmiki wizerunkowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach