Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość chyba straciłam przyjaci ółke

moja przyjaciółka i jej narzeczony

Polecane posty

mam a raczej chyba miałam przyjaciółke, bardzo dobra, zaufaną, lojalną, układało sie nam naprawde fajnie ale niestety ma narzeczonego,który mnie obraża i wysmiewa na poczatku cieszyłam się że sobie dziewczyna zycie ułoży z kimś fajnym, tak zachwalała swojego narzeczonego, że pomyslałam, że to musi byc fajny gosć, od juz jakiegos czasu chciałam go poznac, w koncu jestesmy przyjaciólkami zaprosiłam ich na przyjecie do mnie, przyszli, było nawet miło do czasu jak powiedziałam mu jaki mam zawód, otóż jestem nauczycielką, niestety zostałam przez tego pana obrazona i wyzwana, bo jego zdaniem to ja nic nie robię, pracuje 4 h dziennie (co oczywiscie jest nieprawdą) wakacjuje się i feriuje i nic nie robię a kasę biore! Byłam w szoku, jak możne tak ublizyc najlepszej przyjaciółce swojej ukochanej, i to jeszcze na moim przyjęciu u mnie w domu, chciałam sie dobrze bawic a tu wyszedł temat którego nie lubie poruszać, temat mojego zawodu, bardzo sie zniesmaczyłam ta sytuacja i chyba nie chcę sie juz znac z tym panem, szkoda, bo chyba strace przyjaciółkę p[rzez tego ograniczonego pana facet nie zadał sobie trudu aby mnie poznac bliżej, popatrzył na mnie przez pryzmat mojego zawodu, nawet nie wie czego uczę i że nie mam nawet całego etatu i jest mi cięzko w tej pracy nawet nie wie jak trudno jest uczyc cudze dzieci, za takie marne pieniądze, ile razy juz wracałam z pracy do domu i płakałam, po prostu żenada facet ma po 30 tak samo jak ja ale juz nawet moi uczniowie czasem potrafia sie zachowac kulturalniej i taktowniej...

Gość a nie pomyslalas o tym...
ze mozesz mu sie podobac?

co podobać?

Gość kiksac
To jakis burak:O A Twoja przyjaciolka co na to?

Gość TH is IT LV
Pokaż mi który to to go zajebie