Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość och głupia ja głupia ja

Dlaczego nie mogę znaleźć faceta?

Polecane posty

Gość och głupia ja głupia ja

Bo to kurcze jest niesprawiedliwe - jestem w miarę ładna i zgrabna (tj. długie, ciemne włosy, duże oczy, fajny biust, wcięcie w talii, biodra i nogi też niczego sobie, 173 cm wzrostu, 60 kilo, biały uśmiech i te pe), kobieco się ubieram, jestem inteligentna, wygadana, mam poczucie humoru, pasje, blablablablablabla, głupio czuję się wypisując to wszystko, przemądrzała jakoś szczególnie też nie jestem, studiuję na wydziale, który uwzględnia parytety :> i zarówno kobiet, jak i facetów jest po równo, wychodzę do ludzi, nie jestem nieśmiała... A faceta jak ni ma, tak ni ma. Męczy mnie to i tyle :O

Gość ttttttttkkkkkkkkkkqqqqqqq
Skąd jesteś ?

Gość brroom
fajny biust, wcięcie w talii, biodra i nogi też niczego sobie i co z tego jak biustu nie eksponujesz .. FAceci to wzrokowcy nie widza tego co jest pod bluzką .

Gość niezły kocur
o sobie ładnie a o potencjalnym kandydacie nic...wiec?

Gość niezły kocur
trzeba sie spotkac zeby odp ci na pytanie:P

Gość szkodaaa
bo mój ma tylko 49,9 cm jak stoi :-(

Zacznijmy od tego że mężczyzna czy kobieta to nie pięć złotych by można było znaleźć. :classic_cool:

Gość Ramzes II
proponuje realne spotkanie łodź lub wawa ja 28 lat szczupły inteligentny podobno przystojny :-)

Gość niezły kocur
no to jak sie chcesz po prostu sparowac-bierz jak leci i juz. moze byc z kafe:P

Gość facet z Polski
Mam ochotę na trójkącik: Ty, Twoja siostra i ja.

Gość to może zrób coś
żeby poznać? czy tam wykorzystuj okazje żeby bliżej poznać jakichś dalszych znajomych pewnie nic nie robisz, spławiasz zainteresowanych bo są za kiepscy... tak tak na 100%. Tylko bądź uczciwa nam tu i tak nikt się nie dowie

Gość no i sprawa wyjaśniona