Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jesienna aura

Allegro - paczka, list.. gubię się w tym

Polecane posty

Proszę wytłumaczcie mi to bo ja już sama nic nie rozumiem :O Jestem początkująca na allegro. Chciałabym zacząć sprzedawać jakieś rzeczy, ale kompletnie nie rozumiem na jakiej zasadzie oceniać cenę przesyłki. Dzisiaj byłam na poczcie. Spisałam sobie cenniki listów - ekonomicznych i priorytetowych zarówno nierejestrowanych jak i poleconych. A także ceny paczek. Ostatnio kupiłam kurtkę.. dziewczyna miała wysłać ją paczką priorytetową. Cena - 14 zł. Opierając się na cennikach wychodzi na to,że ona wysłała mi list,a nie paczkę :O Przyjmijmy,że kurtka ważyła 90 dag. Zaśpiewała 14 zł za paczkę priorytetową. Dostałam przesyłkę - kurtka zapakowana w siatce - a to w kopercie bąbelkowej. Listonosz kazał mi podpisać,że odebrałam tą przesyłkę. Na kopercie są trzy znaczki po 3 zł. Więc wychodzi na to,że dziewczyna wysłała mi LIST POLECONY PRIORYTETOWY ( bo jego cena to 9 zł w gabarycie B ) , a nie tak jak mówiła PACZKĘ. Tylko,że list z tego co czytałam moze mieć 2 cm :O a to miało znacznie więcej grubości. Tylko skąd w takim razie cena 9 zł jeśli paczka priorytetowa kosztuje 11 zł w gabarycie A :O W tym dostałam kurtkę: http://img109.imageshack.us/img109/6172/zdjcie0169w.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kkkkkklkjklj
wszystko zalezy od wagi i od pani na poczcie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kklkkl;;l;l
kazdy sobie koszty wysylki sam ustala ja np body dzieciece wysylam po 9 zł za wysylke a ona w rzeczywistosci wynosi mnie 4.90 wiec zarabiam na tym:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bo nie od dziś wiadomo