Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość przelewyyy

Problem z brakiem mojego przelewu

Polecane posty

Gość przelewyyy

Czy jeśli na moim koncie został zaksięgowany przelew który wysłałam to mogę mieć pewność że ten przelew poszedł do odbiorcy?. Cyfrowy Polsat twierdzi, że nie mają mojej wpłaty a jej dokonałam tydzień temu. Wysłałam potwierdzenie wpłaty faksem czy to wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyslij za potwierdzeniem
odbioru wraz z krotkim pismem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przelewyyy
a co faksu nie odbierają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przelewyyy
sprawdzałam 5 razy numer konta i się zgadza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PANNA NIEZGODA
ja też tak miałam z tą firmą. U ciebie może jest i ok ale oni mają 17 dni na zaksięgowanie wpłty. więc jeśli np. rachunek przychodzi 1 a na 10 jest termin to po prostu możesz się nie wyrobić bo oni jeszcze kasy nie zaksięgowali. a potwierdzenie jest po to żeby mieli pewność że wpłaciłaś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przelewyyy
aha czyli powinno się wyjaśnić wszystko. Tylko niewiem czy dzwonić do nich teraz i się dowiedzieć czy czekać te 48 godzin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przelewyyy
a po czym oni księgują bo wpłata dokonana jest z konta na inne nazwisko i w treści napisałam tylko nr faktury. Czy jest możliwość , że dlatego jest problem ze znalezieniem tej wpłaty? I jak to jest z tym przelewem. Jeśli jest zaksięgowany na moim koncie to znaczy że napewno poszedł prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przelewyyy
???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PANNA NIEZGODA
ja zawsze wpisywałam num faktury i num klienta i było ok. wedlug nie powinnaś zadzwonić na infolinię i niech zaznaczą że przelew był dokonany i faks wysłany. zawsze będziesz miała pewność jeżeli będą jakieś problemy np odetną sygnał... nie pamiętam jak to jest w polsacie ale w cyfra+ jest to 10 dni po przekroczeniu terminu wpłaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przelewyyy
a dostanę odpowiedź na pytanie o przelewie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość przelewyyy
hehe właśnie weszłam na konto i jest zaksięgowana moja wpłata. czy to oznacza , że wpłynęła na ich konto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sddds
TAAAKK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×