Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość anitra

proszę o pomoc

Polecane posty

Gość anitra

Witam. Hm, mam pewien problem.. Ostatnio, kiedy robiłam brzuszki, zauważyłam, że podczas ćwiczenia, w pozycji uniesionej, przy napięciu mięśni - te zaczynają drżeć. Nie znam się na tym, pomyślałabym, że podczas tego ćwiczenia to normalne, ale ja dostaję jakiś drgawek i zaczynam się cała telepać. Poza tym, co jakiś czas (nie mam pojęcia od czego to zależy) łapią mnie dziwne, hm.. skurcze? Nawet nie wiem jak to nazwać.. Np. dzisiaj, podczas mszy w Kościele, stoję a tu nagle głowa zaczyna mi lekko drzeć. Taki niekontrolowany odruch. Są to krótkotrwałe napady, ale nie ukrywam - dosyć uciążliwe. Już nie wiem co o tym myśleć.. Pomożecie? Może powinnam brać jakieś witaminy? Ps. Nie biorę żadnych leków, które mogłyby to powodować.

Gość prosisz i masz