Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

łasica87

SYMPATIA PL

Polecane posty

Mam takie pytanie do osób korzystających z tego portalu.Niedawno się tam zarejestrowałam i dziś chodziłam sobie po profilach różnych osób i kazdemu mogłam wysłać oczko,tzn nie było problemu zeby to zrobić ale jednemu,szczególnemu chłopakowi jak chciałąm puścić oczko to sie nie dało.Tzn ciągle wyskakiwało mi,że musze sie zalogować,no to sie logowałm a i tak nie mogłam puścić mu oczka :/ Dlaczego? Czyzby miał wyłączoną tą opcje(jest taka możliwość??),czy ma mnie na jakiejś czarnej liscie?Jestem zielona w sprawach sympatii i nie wiem o co chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dokladnie jak napisalas
Miał tę opcję wyłączoną. Ja też tak zrobiłem, bo zamiast bzdurnych oczek, kobiety mogłyby po prostu pisać wiadomość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość typowe. Laska nie kupuje
abonamentu i wysyła oczka licząc że facet wykupił i jej prześle swój adres email

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość prawiczy prawiczek 28
No i koleś strzelił sobie w stopę bo nie wie jaka przebiera nogami żeby on do niej napisał. A to pech :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dokladnie jak napisalas
To są groszowe sprawy, a ja dostawałem oczka od 30-letnich kobiet, więc nie sądzę, że dorosłe kobiety nie miały wykupionego abonamentu. Te oczka są strasznie wkurzające, jak jakieś głupie i dziecinne podchody. Raz tylko dostałem normalną wiadomość od kobiety, napisała, że podoba jej się zdjęcie i tyle. Każda wiadomość jest lepsza od oczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach