Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ARABSKI

Arab w łóżku

Polecane posty

Gość miziuri87
nie mam doświadczenia w tej kwestii ale słyszałam że są nieźli :) tylko nie dla mnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miziuri87
może dlatego że mam już narzeczonego jest on moim jedynym jak na razie choć ostatnio miewam różne fantazje na które on nie chce się zgodzić :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miziuri87
a dlaczego na razie :P ja często mówię prawdę lub milknę tak jest wygodniej niż kłamać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dla tego Ja takich jak Ty lubię i szanuję;-) a co do fantazji..masz do tego prawo..a on obowiązek ich pomóc w spełnienie ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miziuri87
wiem ale mówi że nie chce robić mi krzywdy... nie wiem albo ja jestem dziwna albo on ale chciałabym czasem "ostrzej"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miziuri87
też tak uważam ;) A skąd wogóle jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pseudonimy21999
z jednym sie kochałam, z kilkoma całowałam. Wszyscy beznadziejnie całują, jakby chcieli mi wyssać wargę A ten od sexu też taki niezbyt był. Wiec z tą opinią o Arabach to chyba głupota. Ale za to kawał skurczysynów z nich. ja już się trzymam z dala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miziuri87
też to słyszałam ale nie popadajmy w paranoję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość miziuri87
w sumie to tak samo jakby powiedzieć że każdy rudy jest fałszywy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a to prawda ze oni
dziewczynom penisa do pupy pchaja odruchowo?