Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość xcvbhdgdgdgdgd

rozpierdala mnie stara

Polecane posty

Gość xcvbhdgdgdgdgd

Musialem tak napisac zebyscie zwrocili uwage na moj temat, za wulgaryzm sorry :P Do tematu->ciagle nie zadowolona, a to ze na kiepskie studia poszedlem (ekonomia) a to ze nie mam jeszcze dziewczyny a to ze jestem nieudaczny itedeitepe :o.. Po 2 latach tego gderania zmienilem studia (przygotowywalem sie sam w chacie), zdalem za 1 razem na lekarski, znalazlem jakas dziewczyne (chyba tylko zeby "zadowolila" starsza). Teraz zle bo "zmieniam sobie studia zamiast konczyc te ktore rozpoczalem", ze "jestem wiecznym studentem", ze "ledwo ciagne na tych studiach bo to przeciez nie mozliwe zeby tylko tak ciagle studiowac i studiowac":o Dziewczyna jak dziewczyna, tez sie starszej nie podoba bo taka i owaka, taka sama jak ja hehe:P Ciagle slysze ze wszyscy w moim wieku (26 lat, teraz juz koncze medyczna) juz dawno pokonczyli studia, od dawna kombinuja, maja znajomosci, wejscia, kontakty, pozakladali rodziny, zarabiaja kupe pieniedzy, sa mega samodzielni i wogole to ja im do paznokci u nog nie dorastam. Nie wiem moze i sa tacy ludzie, ale czy aby napewno w tym wieku???

Gość leniwe moja miłość
To taki typ człowieka, choćbyś na głowie stanął, nie zadowolisz.

Gość reasumujac
usamodzielnij sie jak najszybciej i miej to w dupie ;)

Gość do też mi coś
też tak mam... i mam kurwa dość pierdolenia. z tym, że ja nie robię tyle co Ty. Ja jestem zerem. ale nawet jak stawałam na rzesach to jej i tak kurwa zawsze było źle. więc olałam wszystko totalnie. i teraz przynajmniej może mieć uzasadnione pretensje nosz kurwa mać!

Gość reasumujac