Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mam 44 lata

Mam 44 lata i studiuję zaocznie czy dostanę stypendium?

Polecane posty

Gość Mam 44 lata

Chodzi mi o stypendium socjalne. Studiuję zaocznie na licencjacie. Chodzi mi o stypendium socjjalne. Wiem, że trzeba mieć mniej niż 500 złotych dochodu na osobę w rodzinie, ale moja sytuacja jest taka, że ja jestem jednoosobową rodziną. Mieszkam na koszt mojego ojca, który ma emeryturę w kwocie 2 tysiące złotych. Ja sama jestem bez pracy i bez prawa do zasiłku, jestem zarejestrowana jako bezrobotna. Za czesne na studiach płaci mi siostra mieszkająca w Kanadzie. Nie rozumiem tych głupich przepisów co do stypendium socjjalnego. Jestem starą panną, bez męża io bez dzieci, mieszkam w mieszkaniu własnościowych ale należącym do mojego ojca, emeryta. On pozwala mi tylko mieszkać ze sobą ale nie utrzynuje mnie. Mam bardzo trudną sytuację materialną - w sumie to ja nie mam żadnych pieniędzy - dlaczegóż to ja NIE MOGE DOSTAC STYPENDIUM SOCJALNEGO????????Moja koleżanka ze studiow, ktora udowodnila, ze ma 5oo zlotych na osobe w rodzinie, dostaje stypendium. Wiem, ze oklamala panstwo bo ona ma wiecej pieniedzy na osobe. Czy ja naprawdę nie mogę dostać stypendiium?! Jak to jest w końcu z tym stypendium???

Gość anette11111
skoro Ty nie masz żadnych dochodów to nie powinno obchodzić nikogo ile ma Twój tata. w podaniu napisz że prowadzicie oddzielne gospodarstwo domowe

Gość Mam 44 lata